تلاش شبانه روزی رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم و دولت/ مدیریت و رهبری مولفه های اصلی قدرت نرم نظام هستند.


ساعت: 17:08
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920851

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین مذهبی مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعاتی پیرامون مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین مذهبی مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعاتی پیرامون مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش شبانه روزی دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نماز سیاسی مذهبی جمعه این هفته (18 آذرماه) که «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در کرمانشاه بود، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و سلامت حضور پرشور مردم استان کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما با اشاره به گرانی های اخیر تصریح کرد: با وجود این مشکلات که عمدتاً ناشی از تحریم های استکباری است، در حوزه قدرت اول هستیم.

وی با اشاره به تلاش های خوب دولت و رئیس جمهور افزود: ما بهترین مرجع در منطقه هستیم و رئیس جمهور تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم و کشور دارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: 18 آذر روز روشنگری است. موضوعی که قرآن کریم درباره آن صحبت می کند و به ما خبر می دهد.

آیت الله علما فرمودند: 18 دی روز عهد است. 13 سال امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به من و شما بصیرت و معرفت دادند تا انقلاب کامل شود.

وی همچنین با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با آینده نگری مردم فرونشانده می شود، گفت: دشمنان هر از چند گاهی چنین برنامه هایی برای ما دارند و ما باید آماده باشیم و زیرکی خود را از دست ندهیم و با آینده نگری خود بر سر راه بوده ایم. مواظب دشمن باش!» امروز شما کاری را انجام دادید که وزیر دفاع آمریکا اعتراف کرد که منطقه برای آمریکا امن نیست.

وی همچنین به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و افزود: 20 آذر زمان ابلاغ پیام امام خمینی (ره) به گورباچف ​​رئیس جمهور وقت اتحاد جماهیر شوروی و دعوت ایشان به اسلام است؛ رهبری بزرگی که ناظر بود. و ناظر انقلاب اسلامی با تجربه آن.

آیت الله علما تصریح کرد: امام راحل اسلام را به عنوان پیامبر به جهانیان معرفی کرد. مردی که بصیرت داشت و گورباچف ​​با ارسال نامه ای رهبر شوروی سابق را به اسلام دعوت کرد.

وی 21 آذرماه سالروز درگذشت آیت الله «محمدتقی مصباح یزدی» فیلسوف و جامعه شناس را گرامی داشت و گفت: ایشان از امضاکنندگان اعلامیه های مربوط به انقلاب بودند.

امام جمعه کرمانشاه به سالگرد شهادت حاج قاسم نیز اشاره کرد و گفت: تشییع پیکر حاج قاسم استفتاء و رای بود. فرهیخته ای که راه تعلیم و تربیت را رها نکرد. او با تجربه بود و چندین کشور مانند عراق، سوریه و لبنان را نجات داد. او یک شخصیت بین المللی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: حاج قاسم از خانواده شهدا همچون امام خمینی (ره) تجلیل می کرد و همواره به دیدار آنان می رفت.

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: سردار سلیمانی در عبادت، تواضع، پاک دستان و در مبارزه با دشمن مردی نابغه بود. همه اینها جلوه ای از جهاد تبیین است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همه ما را موظف کرده اند که نظام و انقلاب و اینکه کجا بوده ایم و الان کجا هستیم را برای مردم تبیین کنیم. به خصوص نسل جوان

امام جمعه کرمانشاه نیز در خطبه اول نماز گفت: سرمایه واقعی ما تقوا است و هیچ چیز مثل تقوا جوابگوی مشکلات نیست. تقوا در دنیا و آخرت نیز به نفع ماست، لذا تمام روایات قرآن کریم و پیامبران به تقوا اشاره دارد.

وی گفت: قرآن معجزه نیست بلکه صدها معجزه در کلام و چارچوب آن وجود دارد و به مردم بندگی و خضوع را می آموزد.


حاکمیت و رهبری مولفه های اصلی قدرت نرم نظام / حماسه نهمین روز ملت بصیر ایران حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: یکی از شاخصه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتن مولفه های نادر نرم است. قدرت و توانایی تأثیرگذاری بر کشورهای دیگر.

وی افزود: دشمنان انقلاب در مسیر رویارویی خود با ملت ایران و برای تغییر نظام، مولفه های قدرت نظام به ویژه محوری ترین آن یعنی ولایت فقیه را هدف قرار می دهند.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: ولایت فقیه و رهبری نظام پس از اعتقاد به خداوند متعال نقطه قوت اصلی مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است و لذا اگر آسیبی به آن وارد شود. صدمات جبران ناپذیری به نظام و انقلاب وارد می کند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به جایگاه مهم مرجعیت مشروع در کشور، اذعان داشت: دشمنان به خوبی می دانند که تا زمانی که اقتدار و اعتماد رهبری در ایران محفوظ است، هیچ پروژه خرابکارانه ای در کشور وجود ندارد. قابل اجراست زیرا رهبر انقلاب همیشه مفصل ترین طرح و توطئه است. آنها را خنثی کرده اند.

وی ادامه داد: رایس وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و از نظریه پردازان برجسته این کشور می گوید که رهبر ایران می تواند با صرف بیشترین بودجه، نقشه هوایی را که بهترین ذهن ها برای مدت بسیار طولانی ترسیم کرده اند، انجام دهد. و مجریان ماهری این وظیفه را بر عهده گرفته اند که با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کنند.

جمعه امام سرپل ذهاب افزود: نمونه ای از این سخنرانی ها خطبه 8 خرداد 87 رهبر انقلاب بود که آتش نابسامانی آن سال را شعله ور کرد که به بهانه دستکاری در انتخابات به دنبال انقلاب مخملی در ایران اسلامی بودند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سالروز حماسه 18 دی اشاره کرد و گفت: 20 دی روز بصیرت و میثاق بین ملت و ولایت است که با تجدید میثاق با رهبر انقلاب ابدی آفریدند. حماسه ای در تاریخ انقلاب اسلامی

وی در ادامه به سالروز شهادت سردار دلها اشاره کرد و گفت: در آستانه سالروز شهادت شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت هستیم، این جبهه در مقابل بی نظیر است. جریان کفر و نفاق

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید