نیروی زمینی سپاه ضامن تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور/ پهپادهای تهاجمی و انتحاری مولفه های جدید قدرت تهاجمی نازا هستند

ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794325

فرمانده کل سپاه پهپادهای تهاجمی و انتحاری را از اجزای جدید نیروهای تهاجمی سپاه دانست و گفت: نیروی زمینی سپاه ضامن استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مرحله زمینی تعلیمات مشترک پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) 17 سپاه از نیروی زمینی به عنوان ضامن تمامیت ارضی کشور یاد کرد. و امنیت ملی ترکیبی از عناصر کلیدی قدرت رزم زمینی سپاه از جمله مواضع دفاعی قوی، عملیات ضد هلی برن، استفاده از پهپادهای تهاجمی، مین های پرشی و قدرت آتش زرهی بود.

وی افزود: تلفیقی از رشته های مختلف نازا، تلفیقی از آتش و حرکت در برابر دشمنان چه در مواضع ثابت و چه در مواضع متحرک است و این نشان دهنده توسعه تاکتیک های جدید برای نیروهای زمینی است که با استفاده از تمامی سامانه ها، هم نیروی تهاجمی پیدا کرده اند. یک نیروی تدافعی. «پایدار و در حال حرکت روی زمین در برابر هر دشمنی.

وی افزود: نکات جدید در این رزمایش شامل استفاده مؤثر از پهپادهای انتحاری تهاجمی و تشخیص اینکه آنها اجزای جدید قدرت تهاجمی زمینی ما هستند، استفاده مؤثر از توان تهاجمی توسط بالگردها، پرتاب موشک و موشک‌های دوربرد است. ” او گفت. دور از هلیکوپتر همچنین استفاده از مین های پرشی علیه اهداف متحرک دشمن و قدرت آتش دقیق یگان های توپخانه نیز موثر است.

فرمانده کل سپاه فرماندهی، کنترل و فرماندهی نوین و سیستماتیک را از تاکیدات این بخش از رزمایش برشمرد و گفت: این ویژگی برجسته نشان از هماهنگی متوازن در میدان داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید