تولید امنیت پایدار در مرزها بزرگترین مولفه نیروی زمینی ارتش است


فرمانده نیروی زمینی ارتش:

فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم الحاق تجهیزات اطلاعاتی نوین نیروی زمینی ارتش گفت: مهمترین مولفه نیروی زمینی ارتش مراقبت هوشمندانه از مرزها و تولید امنیت پایدار است.

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با تاکید بر منویات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مبنی بر لزوم اشراف اطلاعاتی در تمامی حوزه‌ها، گفت: اشراف اطلاعاتی به معنای توانایی عمق‌بخشی به اطلاعات و مخصوصا هوشمند کردن شبکه اطلاعات است.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر افزود: مهمترین بخش تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش در حوزه یگان‌های اطلاعاتی است، این یگان‌ها به منظور اشراف اطلاعاتی و عمق‌ بخشیدن به اطلاعات و جمع‌آوری آن به صورت هوشمندانه نیاز به سازمان، آموزش و تجهیزات ویژه‌ای داشته‌اند که امروز در جدول سازمان برای آنها پیش‎بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات و تسلیحاتی که امروز به یگان‌های اطلاعاتی نیروی زمینی به منظور جمع‌آوری اطلاعات در عمق هدف و به صورت کاملا هوشمندانه به یگان‌های نیروی زمینی ارتش واگذار شده‌ است کاملا بومی و توسط صنایع وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت‌های دانش‌بنیان، جهاد خودکفایی و رزمندگان متخصص و توانمند اسلام است.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: امروز در این مراسم انواع پهپادها، رادارها، مولتی‌روتر، دوربین‌های اپتیکی و سامانه‌های نظارتی متحرک به منظور اشراف کامل اطلاعاتی، جمع‌آوری اطلاعات در عمق هدف و مراقبت هوشمندانه از مرزهای کشور به یگان‌های اطلاعاتی نیروی زمینی ارتش ملحق شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص الحاق تجهیزات نوین اطلاعاتی به یگان‌های اطلاعات نیروی زمینی ارتش گفت: این تجهیزات و تسلیحات برای هیچ کشوری تهدید محسوب نمی‌شوند و فقط به منظور مراقبت هوشمندانه از مرزهای کشور و تولید امنیت پایدار است.

مراسم الحاق تجهیزات اطلاعاتی نوین نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرلشکر حسین حسن سعدی جانشین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم (ص) و جمعی از فرماندهان و مسولان اطلاعاتی ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح با محوریت معاونت اطلاعات نیروی زمینی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید