وظیفه اصلی نیروی زمینی ارتش برقراری امنیت مرزهای ایران است

ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922641

فرمانده نیروی زمینی ارتش وظیفه اصلی نیروی زمینی ارتش را برقراری امنیت مرزهای ایران اسلامی دانست و گفت: علیرغم همه تهدیدها، با اجرای دستورات فرمانده معظم کل قوا و ارتقای سطح آمادگی نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی موفق شدیم تا حدی به بازدارندگی دست یابیم بدانید که توطئه های دشمنان شکست خواهد خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ کیومارت حیدری در مراسم سومین جشنواره محوری لبیک یا برنامه های حضرت امام خامنه ای برای حوزه نیروی انسانی این نیرو با بیان اینکه برنامه های لبیک همه نیازها و دغدغه های معیشتی کارکنان میدان ارتش را در بر می گیرد. وی گفت: این طرح ها علاوه بر رفع مشکلات کارکنان، باعث افزایش روحیه و انگیزه شغلی و در نهایت ارتقای آمادگی رزمی کارکنان می شود.
وی با اشاره به ویژگی های یک فرمانده موفق گفت: یک فرمانده موفق علاوه بر فرمانده بودن باید برای سربازان خود پدر و رهبر باشد. با ترکیب این سه نقش قطعا می توان به گام های بلندی در اجرای طرح های لیپیک دست یافت.


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه وظیفه اصلی نیروی زمینی ارتش برقراری امنیت مرزهای ایران اسلامی است، گفت: بیایید توطئه های دشمنان را شکست دهیم.


وی تاکید کرد: حضور موثر نیروی زمینی ارتش در کنار مرزهای کشور و تامین امنیت نقاط مختلف مرزی نشان از آمادگی رزمی و توان دفاعی این نیروها دارد، امروز نیروی زمینی ارتش با قدرت یگان های زرهی، توپخانه، پهپاد ، جنگ الکترونیک، هوانوردی و … به عنوان عامل بازدارنده شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید