قالیباف: نیروی انتظامی در برقراری امنیت و رشد و توسعه اقتصادی کشور موثر است

قالیباف: نیروی انتظامی در برقراری امنیت و رشد و توسعه اقتصادی کشور موثر است

روز جدید رئیس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت های همه جانبه شیعه و سنی است.

محمدبکر کلیباف در نطق پیش دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) گفت: این روز را به همه برادران دینی در سراسر جهان تبریک می گویم. این روز

رئیس مجلس همچنین با آغاز هفته وحدت گفت: در این هفته به برادران اهل سنت سلام می کنم. هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت های همه جانبه شیعه و سنی در همه عرصه های خدمت به ایران عزیز و انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در حوادث داخلی است که نیاز است. برای حضور و فداکاری شهدای سنی و شیعه توانست ایران را هر روز قدرتمندتر کند.

رمز پیروزی کشور در وحدت و یکپارچگی همه اختلافات مختلف در ایران است

رئیس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ما وحدت و یکپارچگی همه اختلافات مختلف در ایران است، گفت: کسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند هم شیعه انگلیسی و هم آمریکایی هستند. اهل سنت، دو تیغ یک قیچی هستند که برای کشتن مسلمانان اقدام می کنند و در واقع آسیاب آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستند و دشمنان قسم خورده ما هستند، لذا امروز وحدت مسلمین یکی از آنهاست. آموزه های اصیل و آموزه های اصلی قرآن کریم.

کلیباف تاکید کرد: از همه دشمنان دین خدا و رسول خدا در سایه نبی مکرم اسلام (ص) و قرآن طلب مغفرت می کنیم. شرط مسلم تحقق اوامر الهی، استغفار از آنهاست.

فرماندهی نیروی انتظامی مرکزی در همه شرایط کشور و در همه ابعاد زندگی مردم موثر است

وی در ادامه با تبریک هفته فرماندهی کل نیروی انتظامی به تمامی افسران این مجموعه گفت: انصافا مجموعه فرماندهی کل نیروی انتظامی در تمامی شرایط کشور از جمله برقراری امنیت، رشد اقتصادی و توسعه کشور موثر است. و همچنین در رسیدگی به امور جاری کشور، در تمام ابعاد زندگی مردم.

کلیباف همچنین با ادای احترام به روح شهدای فرماندهی کل نیروی انتظامی گفت: برای تمامی نیروهای خدمتگزار در اقصی نقاط کشور و در کوه های سر به فلک کشیده شمال غرب تا دریای نیلگون خلیج فارس آرزوی موفقیت داریم.

عشایر در عرصه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نقش جدی دارند

رئیس شورای اسلامی نیز با تبریک روز ملی عشایر گفت: عشایر در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و در دفاع مقدس برای امنیت کشور شهدای بزرگی دادند. به فرموده امام خمینی(ره) عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز این عشایر در عرصه تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نقش جدی دارند و مجاهدان این عرصه هستند. این روز را به عشایر کشور تبریک می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید