نیروی انتظامی موفق به برقراری امنیت شد/ هدف دشمن از فتنه اخیر ضربه زدن به نظام بود.


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901554

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه نیروی انتظامی توانست امنیت را برقرار کند، گفت: هدف دشمن از قیام اخیر ضربه زدن به نظام بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اهمیت امنیت در کشور اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند: مردم به سه چیز نیاز دارند: امنیت، عدالت و فراوانی شادی و در این میان رشد و پیشرفت جامعه تنها در سایه امنیت صورت می گیرد.

وی ادامه داد: پلیس در کشور ما توانسته امنیت و ثباتی را در جامعه ایجاد کند که باید قدردان آن باشیم و این را هم بدانید که هر قدمی که برای تثبیت امنیت و ایجاد آرامش برمی دارید دعای خیر است.

آیت الله نوری همدانی به اتفاقات اخیر کشور پرداخت و افزود: در این حوادث اخیر دشمنان با صرف هزینه های هنگفت و تبلیغات گسترده رسانه های متخاصم سعی در تعرض به نظام مقدس اسلامی داشته اند.

وی با انتقاد از سیاست مزدورانه آمریکا گفت: موضوع حقوق بشر در اختیار استکبار جهانی قرار گرفته است تا خواسته های نامشروع خود را بر ملت های آزادیخواه تحمیل کند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: لازم به ذکر است که در حوادث اخیر برخی از روی هیجان عمل کرده و تحت تاثیر رسانه های بزرگ قرار گرفته اند که باید از کسانی که با برنامه ریزی و پافشاری علیه نظام اسلامی وارد عمل شده و مردم را می زنند جدا شوند. و اعمال باید متناسب با اعمال باشد.

وی داشتن بصیرت و مدیریت زمان را در مقطع کنونی مهم دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران با تلاش و تلاش مستمر این مردم به پیروزی رسید و این انقلاب و این نظام متعلق به این مردم و مسئولین است. سعادت، پیشرفت و برتری ملت است و باید تمام توان و توان خود را برای سربلندی نظام مقدس اسلامی به کار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید