هفته نیروی انتظامی فرصتی عالی برای قدردانی از نیروی انتظامی است


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901835

حیدری گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم، اختلاف بین مردم و حکومت بود و ایجاد شکاف بین اقوام و مذهب هدف مستکبران بود، اما با بصیرت مردم ایران، توطئه این دشمن هم شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی استان گفت: هفته فرج فرصتی برای قدردانی از زحمات نیروهای زحمتکش این نهاد است.


وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی این استان را که در مقابل دزدان، اراذل و اوباش، تبهکاران و مردم ناامن به شهادت رسیدند گرامی می داریم، گفت: درایت مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی، بصیرت مردم و عملکرد خوب پاسداران و نیروی انتظامی بال افتخار هستند. این برای مردم ایران است.


استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران نیروی انتظامی روز پرتنشی را سپری کردند و دشمن با فضاسازی و بازی با احساسات معصومانه برخی جوانان سعی در ایجاد شکاف بین مردم و دولت داشت.


حیدری ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم بود، اختلاف بین مردم و حکومت و ایجاد شکاف بین اقوام و فاصله بین مذاهب هدف مستکبران بود و قصدشان این بود که از این طریق ماهی خودشان را بگیرند. آب کدر اما با بصیرت مردم ایران این توطئه دشمن هم شکست خورد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید