قدردانی «دختران حاج قاسم» از نیروی انتظامی و امنیتی


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901808

جمعی از دانش آموزان شهرستان بندرعباس با قرائت بیانیه ای از حضور نیروهای انتظامی و امنیتی در برخورد با فتنه گران و متخلفان امنیتی تقدیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ طی مراسمی که در مدرسه دخترانه صدرا بندرعباس برگزار شد، دانش آموزان این مدرسه با قرائت بیانیه ای با عنوان «دختران حاج قاسم» از تلاش های نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی برای مقابله با تهدیدات امنیتی در روزهای اخیر تقدیر کردند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد فولادی معاون این اداره کل و تنی چند از نیروهای انتظامی استان هرمزگان برگزار شد، دانش آموزان مدارس صدرا گفت: ما جوانان انقلابیم. اسلام ما در این راه پر پیچ و خم با پدرمان عهد بسته ایم که از هیچ سختی نترسیم و از ولایت مطلقه فقیه پیروی کنیم و عمر و جوانی گذشته و هر چه داریم تا پیوند این انقلاب با ظهور پیامبر اکرم عصر ارواحنا فداه. این انقلاب را حفظ کنیم و ادامه دهیم.»

متن این بیانیه به شرح زیر است:

درود بر شهدا، درود بر رزمندگان و شهدایی که در راه خدا و برافراشتن پرچم اسلام جان باختند و خون خود را تقدیم این انقلاب کردند. درود بر شما ای سربازان روح خدا.

جای تعجب است که در هفته دفاع مقدس، حماسه ای مقدس برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، چنین تقارنی ایجاد کرده اید. چه حماسه ای که با ایثار و از خود گذشتگی راه را بر نفوذ دشمن قسم خورده بستی و جانت را در قعر رها گذاشتی تا با استکبار و یاغیان متخاصم مقابله کنی.

ما دختران حاج قاسم سلیمانی هستیم. دختران فرمانده سخت ترین میدان ها; ما بر این باوریم که شما، هم دیوارهای سنگی و هم متفکران حاج قاسم، مطمئن هستید که به عنوان اربابتان، فاتح خیبر، اگر کوه ها حرکت کنند، همچنان استوار خواهید ماند. دندان های خود را به هم فشار دهید، سرتان را بر خدا نگه دارید، پاهایتان را بر زمین محکم نگه دارید، به دورترین نقاط میدان نبرد نگاه کنید و در هنگام حمله نترسید و بدانید که پیروزی از جانب خداوند متعال است. (خطبه 11 نهج البلاغه)

ما جوانان انقلاب اسلامی در این مسیر پر پیچ و خم با پدر خود عهد بسته ایم که از هیچ سختی نترسیم و از ولایت مطلقه فقیه پیروی کنیم و تا پیوند این انقلاب با ظهور حضرت ولی در عصر ارواح زندگی و جوانی و هر چه داریم فدا خواهیم کرد. هر چه در دست داریم برای حفظ و تداوم این انقلاب فدا کنیم.

ما قدردان شما افسران و مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستیم و مدیون تلاشهای خالصانه، مجاهدانه و شبانه روزی شما برای حفظ این انقلاب هستیم.

از خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان سلامتی و سلامتی خواستاریم و این نوید را می‌دهیم که ما فرزندان حاج قاسم سلیمانی، زینب‌وار، مادران آینده جوانانی باشیم که در خط مقدم جبهه ثابت قدم می‌مانیم و پشت سر خواهیم ایستاد. کار اسلام و انقلاب است و به شما ملحق شوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید