نیروی انتظامی با مکتب حاج قاسم دشمن را ناامید می کند/ شهید سلیمانی فرماندهی شجاع و دانا بود


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921411

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی کشور برای حفظ جان و مال و ناموس مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی و با ادامه راه شهدا لحظه ای درنگ نخواهد کرد. و مکتب حاج قاسم، دشمن را مأیوس و ناکام می کنند».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به صورت آنلاین (تصویری کنفرانس با سراسر کشور) با حضور مقامات لشکری ​​و کشوری، در تالار کوثر ستاد فرماندهی فرجه برگزار شد. و خانواده های گرانقدر شهدا و جانبازان و همچنین مدافعان حرم در این مراسم از جهادگران میدان فرجه که در جریان اغتشاشات و اغتشاشات اخیر شهید و یا مجروح شدند و همچنین مدافعان حرم تجلیل شد.

سردار حسین اشتری در این مراسم یاد و خاطره شهدای والامقام و سرافراز انقلاب اسلامی، پاسداشت مقدس، شهدای عرصه نظم و قانون، مدافعان حرم، با سلام و درود به روح بلند و ملکوتی امام راحل گرامی داشت. با آرزوی سلامتی و طول عمر با تجلیل از مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، گفت: امروز در مجموعه نیروی انتظامی سراسر کشور و همچنین در مراکز آموزشی فراجه، همه گرد هم آمدند. به یاد سردار شهید دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی. الحمدلله این مراسم بسیار باشکوه برگزار شد انشاالله همه از برکات آن بهره مند شویم.

وی برپایی این مراسم باشکوه را مهم برشمرد و ادامه داد: امروز مراسم یادواره حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام نیز روز خجسته ای برای نیروی انتظامی کشور است. هرگاه یاد شهدا را گرامی می داریم و با برگزاری چنین مراسمی یاد و خاطره آنان را زنده نگه می داریم، در واقع پاسدار ارزش ها و آرمان های شهدای گرانقدر و انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده انتظامی کشور در ادامه یاد و خاطره آیت الله محمد تقی مصباح یزدی را گرامی داشت و در روز بصیرت به بیان خاطراتی از شهید والامقام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: این شهید والامقام و احترام ویژه به نیروی انتظامی کشور و مأموران آنچنان داشتند که در سخنان خود بیان می کردند که همه ما مدیون تلاش شبانه روزی همکاران نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش در کشور هستیم و این میزان توجه افتخار بزرگی برای کشور است. سازمان های اجرای قانون.

این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به تواضع و میهن پرستی شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت را ختم به خیر دانست و در نهایت در راستای امنیت و آرامش ایران اسلامی جان خود را فدا کرد. با اخلاص و عاقبت به خیر شد

سردار اشتری گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود و هرگاه یادی از یاران شهیدش از جمله شهیدان والا مقام خرازی و حاج احمد کاظمی می کرد متأثر می شدند و آرزوی شهادت می کردند. انشاالله همه در راه شهدا خواهیم بود و با ادامه راه این عزیزان در راه سربلندی و سربلندی ایران اسلامی به شهادت خواهیم رسید.

این افسر ارشد نیروی انتظامی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیم و گسترش این فرهنگ غنی و ارزش های والای آن در بطن جامعه، یاد و خاطره حماسه آفرینی، صبر و مقاومت را حفظ کرد. از خانواده شهدا و ایثارگران پاسدار همیشه مقدس: شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اخلاص عملی و صداقت، فرماندهی شجاع و دقیق با دیپلماسی قوی بود و با عقلانیت و اقتدار در جبهه حضور داشت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با خدا معامله کرد، افزود: وقتی همه اقدامات ما برای رضای خداوند متعال باشد و با قدم های محکم این مسیر را طی کنیم و با خدا معامله کنیم، خداوند به من بزرگی عطا می کند. ثوابش را خواهد داد، از این رو حاج قاسم نیز عزیز دل ها شد، پس شاهد اشتیاق و علاقه مندان به حاج قاسم پس از شهادت و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهرش بودیم.

وی همچنین به اخلاص و رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه و مسئولیت مهمی داریم و آن ادامه راه شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی است. به گفته این شهید والامقام ایران اسلامی، حرم است پس باید تا آخر عمر از این حرم پاسداری و دفاع کنیم و مدرسه حاج قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

این مقام ارشد انتظامی به اغتشاشات اخیر سران ضد انقلاب و منافقین کوردل و ایستادگی مسئولین جان برکف فرجه در مقابل آنها اشاره کرد و گفت: به رحمت و عنایت خداوند قیام دشمن شکست خورده است در این مراسم پر برکت مجاهدت و ایثار قرار بگیرید.» از همه همکارانم در سراسر کشور برای ایستادگی در مقابل دشمنان تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: انصافا همکاران ما در نیروی انتظامی کشور در راه دفاع از جان و مال و ناموس مردم و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند. همکاران ما از سراسر کشور با اقتدار و قدرت در مقابل دشمنان و دشمنان در میدان نبرد حضور یافتند و از این حرم پاسداری کردند.

سردار اشتری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اسماعیل چراغی و تورج اردلان گفت: در اغتشاشات اخیر بسیاری از همکاران ما به درجه رفیع شهادت نائل شدند و تعدادی نیز جانباز و مجروح شدند. قدردان همه این عزیزان و صبر و مقاومت خانواده ها و فرزندانشان و مدافعان حرم هستیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که ایران اسلامی با وجود حسادت و حسادت، لحظه ای برای حفظ جان، مال و ناموس مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی دریغ نخواهد کرد. جوانان تهدید کننده جان به ویژه جوانان غیور در نیروی انتظامی کشور شهدا و مکتب حاج قاسم دشمن را شکست و ناکام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید