حاج قاسم بدحجاب را دختر خود می دانست و نگران پوشش او بود/ مردم در اغتشاشات اخیر از حاج قاسم قدردانی کردند.


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921345

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: پس از حوادث اخیر مردم متوجه شدند که سلیمانی چقدر ارزشمند است، حاج قاسم از کیلومترها دورتر برای حفظ این میهن از مردم محافظت می کند و جان خود را برای حفظ امنیت مردم فدا می کند، اما برخی که ادعای آزادی دارند امنیت را از ما می گیرند. با برهم زدن آرامش شهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن غفاری فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار قم فردا گفت: حاج قاسم فرزند حضرت زهرا سلام الله علیها بود و به گفته خودش مادرش را در فک های کوهستانی دیده است. کردستان و در عملیات.

وی بیان کرد: گاهی گفته می شود مردم با این مشکلات اقتصادی پای انقلاب هستند، باید گفت مشکلات اقتصادی و معیشتی فقط مختص ایران است و احتمالاً این مشکلات بدتر از ایران در کشورهای دیگر است. در دنیا مردم ما شاهد این مشکلات هستند که دنیای غرب تحریمی ندارد، چه مشکلات و چالش های اقتصادی دارد.

غفاری فر تصریح کرد: عموم مردم ایران با تفاوت در میزان وفاداری به کشور، دین و ارزش های انقلاب نقطه مشترکی دارند و آن آگاهی بالای تمایز بین تلاش برای بهبود و بهینه سازی امکانات ملی است. کنترل و مطالبه از مدیران با آنچه گران است.

این استاد دانشگاه گفت: طبق آیه قرآن در برخی از جنگ ها که مسلمانان حمله می کنند، قبل از ورود مسلمانان به شهر، کفار خانه های آنها را از قبل خراب می کنند. می گفتند در مورد شخصیتی مثل سردار سلیمانی، چند سال قبل از شهادت این رهبر بزرگ اسلام، قبل از اینکه رسانه ها و شخصیت های داخلی درباره او صحبت کنند، دشمنان مطالب مختلفی درباره عظمت این کار منتشر کردند. سرلشکر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: نام مبارک سردار به عنوان یک ژنرال ستاره در رسانه های بین المللی و آمریکایی جا افتاد و عظمت سردار دشمن نیز با دیدن چنین قهرمانی که این همه توانایی، صادق، بی ریا و بی ریا داشت، مشخص شد. بدون هیچ کمکی به خود و خانواده اش به ملت خدمت می کند و از حداقل امکانات معمول یک ژنرال متوسط ​​برخوردار نیست، آنها عاشق این مرد می شوند.

وی تاکید کرد: مردم عاشق صفات انسانی حاج قاسم شدند، سردار سلیمانی به همه مردم دنیا فارغ از مذهب، زبان و نژاد خدمت کرد و بارها در عراق و سوریه دیده ایم که افرادی را نجات دادند که حتی مسلمان هم نبودند به میدان رفت.

این استاد دانشگاه افزود: در حالی که خانواده حاج قاسم محجبه بودند و دارای بالاترین حجاب اسلامی بودند، اما دختری دلسوز و دغدغه مند هم بود که هنوز به این نتیجه نرسیده بود که حجاب خود را حفظ کند، همه این صفات و کارهای خیر دست به دست می شود. همچنین باعث شد که سلیمانی در سایه سر اهل بیت به عنوان یک شخصیت تأثیرگذار و دلسوز در سراسر جهان دیده شود.

وی تصریح کرد: همه افرادی که از سلیمانی پیروی می کنند انواع خوبی ها از جمله صداقت، تقوا، علم، شجاعت، علم، دینداری، هوش، دلسوزی و مردمی بودن و هر خصلت خوبی را که بخواهند در او خواهند یافت. تعبیر به یکی از علما، شهدا ممکن است وصیت خود را بسم الله الرحمن الرحیم فراموش کرده باشند، اما حفظ ولایت مشروع را هرگز فراموش نکردند، سلیمانی عملاً حفظ ولایت مشروع را اجرا کرد.

غفاری فر گفت: یکی از علمای خراسان جنوبی آیت الله عبادی سخنانی به این مضمون داشت که دشمن با سبعیت و بداخلاقی خود مردم را بیشتر به حرف حق گوش داد. حاج قاسم برای حفظ این سرزمین مادری از کیلومترها دورتر از مردم محافظت می کند و برای حفظ امنیت مردم جان خود را فدا می کند، اما عده ای که ادعای آزادی دارند با برهم زدن آرامش شهر امنیت را از ما می گیرند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: هر آنچه مردم به چشم دیدند سردار سلیمانی را به اسطوره ای ماندگار تبدیل کرد و شهید مقاومت در جهان بشریت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید