معاون استاندار فارس: ارز دیجیتال به حساب زنی که خانه فساد داشت واریز شد تا از زنان بدحجاب برای گشایش حجاب و اغتشاشات استفاده کند/ تاکنون 6 نفر از مسئولان استان کشته شده اند اما هیچ فتنه انگیزی کشته نشده است. کشته شده.

معاون استاندار فارس: ارز دیجیتال به حساب زنی که خانه فساد داشت واریز شد تا از زنان بدحجاب برای گشایش حجاب و اغتشاشات استفاده کند/ تاکنون 6 نفر از مسئولان استان کشته شده اند اما هیچ فتنه انگیزی کشته نشده است. کشته شده.
اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: خانمی که خانه فاسد و ارز دیجیتالی دارد به حسابش واریز می شود تا از زنان شرور برای کشف حجاب استفاده کند و قطعا با هرج و مرج برخورد قاطع خواهد شد. ”

تسنیم: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از واریز ارز دیجیتال در آن سوی مرزها به حساب برخی معارضان به منظور ایجاد هرج و مرج و بی نظمی در این استان خبر داد و اظهار داشت: معاندانی که دست به اسلحه زدند، دست به اقدام خواهند زد. قاطعانه برخورد شود.»

به گزارش روابط عمومی استان فارس، اسماعیل محبی پور روز یکشنبه در نشست با جوانان به منظور بررسی مشکلات اخیر کشور افزود: بیش از 80 درصد از دستگیرشدگان قیام های اخیر در این استان آزاد شده اند.

او گفت که بیش از نیمی از این افراد در 24 ساعت اول دستگیری آزاد شدند و هیچ اتهامی علیه آنها مطرح نشد، اما افرادی که سابقه حمله با سلاح داشته باشند بررسی خواهند شد.

وی ادامه داد: زنی که خانه فساد و ارز دیجیتال دارد به حسابش واریز می شود تا از زنان بدحجاب برای کشف حجاب استفاده کند و قطعاً هرج و مرج علیه او و این قبیل افراد قاطعانه تصمیم گیری می شود.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در روزهای اخیر یکی از مراجع قضایی استان از تعدادی از دستگیرشدگان در جریان اغتشاشات شیراز خواست تا پنج دقیقه درباره نظام طاغوتی صحبت کنند که گاهی شعار آن در بین مردم سر داده می شود. هیچ یک از این افراد نمی توانستند در مورد آن صحبت کنند، زیرا آنها جهان بینی مشخصی نداشتند.

محبی پور بر شناسایی راه های قانونی برای مطالبه گری تاکید کرد و در ادامه گفت: شیراز در ناآرامی های اخیر فضای آرام تری را نسبت به بسیاری از شهرهای کشور تجربه کرد. در این شرایط، خویشتن داری اصل برای برخورد با شورشیان در سطح استان فارس بود، به گونه ای که تعداد مجروحین پلیس و امنیتی از پنج به یک قیام کنندگان بیشتر بود.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: تاکنون 6 نفر از نیروهای انتظامی و امنیتی در این استان بر اثر ناآرامی های اخیر کشته شده اند اما هیچ فوتی از فتنه گران در این استان نداریم.

محبی پور با تاکید بر اینکه شعور اجتماعی مردم استان فارس به آرامش در آن استان کمک کرده است، ادامه داد: مطالبات به حق و اصولی مردم در عرصه های مختلف از جمله مطالبات شهری می تواند موثر باشد.

معاون استاندار فارس در ادامه به آمار و اطلاعات شهدا و مجروحان حمله تروریستی چهارم آبان 1401 به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک زن و 12 مرد شهید شدند که یک نفر زیر دست. 10 سال، 2 نفر زیر 15 سال و 6 نفر بین 30 تا 50 سال سن دارند.

محبی پور ادامه داد: حضور جوانان و کودکان بی گناه در بین شهدای این حادثه کاملا مشهود است و در این حادثه 30 نفر مجروح شدند که 9 نفر زن و 21 نفر مرد، سه کودک زیر 10 سال و چهار سالمند بودند. بالای 70 روز در میان مجروحان این حادثه تروریستی، نگاهی به این آمار نشان می دهد که تعداد جوانان در میان مجروحان بیشتر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: برای تحول موثر نیازمند انقلاب اداری برای اصلاح نظام به جا مانده از بوروکراسی رضا هانی هستیم.

محبی پور با بیان اینکه «توسعه روحیه نقد و مطالبه گری موجب تقویت جامعه و کشور می شود» گفت: باید فضای گفتمانی در جامعه حفظ شود و از اثرگذاری آن ناامید نشد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت رسانه ها، دعوت از مسئولان و پویایی تشکل های مردمی و ماندگاری در مطالبه گری منجر به رفع مشکلات جامعه می شود.

محبی پور تاکید کرد: بحث تفکیک فعالیت های دولت و مردم در ایران جایی ندارد چرا که در بسیاری از کشورهای جهان مردم ایران ذهن روشنی دارند بنابراین همه دستگاه ها و جوانان باید در پیگیری مطالبات خود فعال باشند. .

وی ماهیت وجودی انسان را با تأثیرگذاری بر جامعه سودمند می داند و می گوید: حلقه های میانی در جامعه اسلامی (سازمان های مردم نهاد) می توانند محرک اصلی جامعه باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: در کشوری که مدت هاست درگیر نظام بروکراسی رضا هانی بوده، فضای اداری بسته و درهم تنیده ای دارد و شکستن آن کار ساده ای نیست و نیازمند است. یک انقلاب اداری و یک تغییر ناگهانی شدید و سازش ناپذیر این کار باید در این زمینه انجام شود.

وی تصریح کرد: حدود 100 سال پیش و در دوره رضاشاه طی 6 ماه 90 هزار کارمند برای تشکیل ارتش متمرکز جذب شدند، هرچند کار سختی است، اما باید اکنون در اداره کل در خصوص مسائل اجتماعی تلاش شود. استان فارس بخش قابل توجهی از کار انجام شده است به انجمن ها و تشکل های مردمی واگذار شده است.

وی با بررسی سند راهبردی گام دوم انقلاب بر موضوع امنیت از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و تصریح کرد: آسیب شناسی و چاره جویی در کنار نقد سازنده می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند.

معاون استاندار فارس همچنین گفت: کارگروه اتباع و مهاجرین خارجی در استان فارس تشکیل شده و استفاده از ظرفیت قانونی برای مدیریت فضای اتباع بیگانه به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهروندان غیرمجازی که در طرح سرشماری سراسری شرکت نکرده اند غیر مجاز تلقی می شوند، تاکید کرد: از 24 آبان امسال طرح برخورد با زباله و شهروندان غیرمجاز در سطح استان فارس آغاز می شود.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه جایگاه تشکل های مردمی در 10 سال گذشته بسیار ارتقا یافته است، گفت: نگاه به مسیر طی شده در یک دهه اخیر امیدواری را در این حوزه ایجاد می کند.

وی همچنین به مطالبات فرهنگیان از این استان اشاره کرد و گفت: با اقداماتی که طی ماه های اخیر بخش مهمی از رتبه بندی انتظارات و مطالبات فرهنگیان توسط دولت و مجلس برطرف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید