ارزش کالاهای انباشته کشف شده در کشور بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال است/ افتتاح خدمات جدید از برنامه «پلیس من» همزمان با هفته نیروی انتظامی


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843103

سردار اشعری گفت: از زمان عرضه یارانه ها در سراسر کشور چندین هزار تن کالای انبار شده به ارزش بیش از 20 هزار میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حسین اشتری امروز در حاشیه جلسه معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: مردم استان زنجان به کسانی معروف و شناخته شده هستند که شور و حماسه حسینی را در دل دارند و به ترویج اهل بیت و امام زمان می پردازند. حسین (ع) در کشور است و آنها را خاص و متداول می کند.

وی افزود: بحمدالله فرماندهی انتظامی استان در سال های اخیر تمام تلاش خود را برای برقراری و ارتقای امنیت مردم به کار بسته است. امروز در استان زنجان آرامش خوبی حاکم است و امنیت مثل کتک خوردن است. البته افرادی هم هستند که قانون و نظم را زیر پا می گذارند اما همکاران ما با جدیت و قوت با متخلفان امنیتی برخورد می کنند.

فرمانده معظم کل قوا گفت: در پی اجرای سیاست های اقتصادی دولت محترم، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمام توان وارد میدان شد تا از اجرای برنامه های دولت حمایت کند. . به دولت کمک کنید تا این طرح ها را به خوبی اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه حال همکارانش خوب است، گفت: متأسفانه عده ای سودجو می خواستند از این موقعیت سوء استفاده کنند اما با اطلاعات پلیسی آنها را شناسایی و انباری را که مردم جمع کرده بودند شناسایی کردند. آشنا در تمام نقاط کشور

اشتری با اشاره به آمار انباشت اقلام اساسی در هفته های اخیر ادامه داد: حدود 6 هزار تن برنج، بیش از 6 هزار تن گندم و آرد، 7 هزار تن روغن خوراکی، 4 هزار و 400 تن مواد اولیه دامی، مقادیر زیادی کالای مورد نیاز. . تسلیم مردم شد، متاسفانه به صورت غیرقانونی انبار شد.

وی ارزش ریالی این کالاهای ذخیره شده شناسایی شده را بیش از 20 هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده معظم کل قوا گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان برای رفع دغدغه ها و نگرانی های مردم، نیروی انتظامی در خدمت مردم عزیز میهن اسلامی باشد. امروز نیروی انتظامی مفتخر است که از مرزهای جمهوری اسلامی پاسداری کند و در جاده ها، روستاها، شهرها و کل کشور به مردم خدمت کند و با برنامه ریزی و تجهیزات خوبی که تزریق شد و امسال این خدمت را تکمیل کند. تجهیزات دوباره تکمیل می شود بله ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص حادثه کلانشهر گفت: از همان دقایق ابتدایی همکاران استان خوزستان به محل حادثه شتافتند و به مردم کمک کردند و علاوه بر تامین امنیت در محل، نقش بسیار خوبی در امدادرسانی و امداد رسانی داشتند. از قربانیان.”

اشتری با بیان اینکه پس از اعلام نیاز به نیروی نظامی، همکارانی از تهران و سایر استان ها توسط یگان ویژه و نیروی انتظامی به استان خوزستان اعزام شدند، افزود: بحمدالله امنیت اطراف ساختمان و تردد به خوبی برقرار شد. سریعتر تمام شود. با این حال، پلیس تا زمانی که لازم باشد در آنجا حضور خواهد داشت، اگرچه مردم نیز از حضور نظامیان استقبال کردند.

وی در خصوص بهسازی تجهیزات پلیس گفت: هر ساله اقدام صورت می گیرد و امسال در دو حوزه یکی خدمت رسانی به مردم و دیگری برای انجام ماموریت ها اقدام می شود. در مرحله بهبود اقدامات خوبی انجام شده و خدماتی در زمینه فضای مجازی در قالب اپلیکیشن پلیس من در حال ارائه است. با این حال امیدواریم این اپلیکیشن ارتقا پیدا کند و خدمات بیشتری ارائه کند و در هفته نیروی انتظامی خدمات جدیدی معرفی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید