اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته دولت خلیل آباد / پروژه های خدمات عمرانی با 300 میلیارد ریال افتتاح می شود.


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1889886

یاوری با بیان اینکه همزمان با هفته دولت بیش از 60 عنوان برنامه در شهرستان خلیل آباد اجرا می شود، گفت: در این هفته پروژه های خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد امروز در جلسه ستاد هماهنگی هفته دولت که با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت است که از دستاوردهای دولت محسوب می شود. سیستم، از مردم

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های موجود در هفته جاری برای معرفی بیشتر و بهتر این دستاوردها استفاده شود، خاطرنشان کرد: روسای دستگاه های اجرایی پروژه هایی که فرصت کشف و مدیریت دارند باید در سامانه گزارش دهی مربوطه مورد تحلیل قرار گیرند. ، تجزیه و تحلیل و نظارت دقیق تر.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه کاهش هزینه مکاتبات، نظارت بهتر بر پروژه ها و کنترل زمان بندی و همچنین شناسایی و رفع مشکلات از جمله مزایای راه اندازی سامانه منتک است، تصریح کرد: تخصیص و توزیع اعتبارات بر اساس بر روی عملکرد واقعی دستگاه ها و داده های واقعی که توسط این سیستم ارائه می شود.

وی بر لزوم توجه ویژه به بحث فضای مجازی در هفته دولت تاکید کرد و افزود: شاخص ها و مزیت های کاری این پروژه باید توسط رئیس دستگاه های اجرایی برای مردم تبیین شود و افتتاح پروژه ها باید برنامه ریزی و متمرکز بر مردم باشد.

یاوری با بیان اینکه بیش از 60 عنوان برنامه همزمان با هفته دولت در شهرستان خلیل آباد اجرا می شود، اذعان داشت: در این هفته پروژه های خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی همچنین بیان کرد: همه روسای ادارات در هفته دولت در نماز جماعت مغرب و عشاء در شهرستان و استان به بیان فعالیت های دولت بپردازند و ضمن شفاف سازی و پاسخگویی به سوالات مردم، جلسات حضوری و ارائه سفره خانه داشته باشند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید