توزیع بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی مددکاری اجتماعی خلیل آباد

ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789449

اسماعیلی گفت: امسال 22 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به خانواده های آسیب دیده و هدف بهزیستی هلیل آباد برای اشتغال زایی اعطا شده که تاکنون 75 درصد آن به بهره برداری رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین اسماعیلی ثانی رئیس اداره بهزیستی هلیل آباد در گفتگو با صبح توس؛ وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک هزار و 883 نفر از معلولان شهرستان هلیل آباد تحت پوشش خدمات سازمان اجتماعی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و 277 نفر مستمری مستقیم دریافت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد ماهانه 769 میلیون و 500 هزار تن کمک نقدی دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: در بهزیستی خلیل آباد 1187 معلول وجود دارد که از این تعداد 849 نفر بازنشسته هستند و مابقی از دیگر خدمات این سازمان از جمله معیشت و کمک های موردی است. . آنها از نوسازی و ساخت مسکن و همچنین ارائه تسهیلات لذت می برند.

رئیس اداره بهزیستی هلیل آباد همچنین از توزیع بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای بهزیستی شهرستان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: 22 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شده است و هدف بهزیستی خلیل آباد ایجاد اشتغال است. درصد آن تاکنون جذب شده است.

وی با بیان اینکه 492 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خلیل آباد هستند، اذعان داشت: 24 خانوار در این شهرستان دارای 2 یا 3 فرزند دوقلو هستند که از خدمات ماهانه مددکاری اجتماعی استفاده می کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان در سه مرکز زندگی مثبت انجام می شود گفت: 22 مورد حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی صورت گرفته که در مراکز انجام می شود. برای زندگی مثبت در هلیل آباد

وی تصریح کرد: ساخت 15 مسکن مددجویان برای حمایت از خانواده های دو و سه معلول و همچنین کمک و توزیع کالا از دیگر حمایت های اجتماعی برای افراد تحت پوشش و معلولان در شهرستان هلیل آباد است که انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید