اقدامات بانک مددکاری اجتماعی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال قابل توجه است

اقدامات بانک مددکاری اجتماعی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال قابل توجه است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر رامین اسدی در حاشیه بازدید از یک کارگاه اشتغال خانگی در منطقه نارمک تهران که از وام های بانک رفاه بهره مند شده است، گفت: تحت نظارت این وزارتخانه است. تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بر اساس اطلاعات دریافتی اقدامات بانک در این خصوص بسیار مناسب است.
وی افزود: بخشی از تسهیلات اشتغالزایی این بانک در قالب قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند سازمان بهزیستی و کمیته حمایت ارائه می شود.
مدیر طرح های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال روستایی و فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تامین وثیقه اشاره کرد و گفت: تامین وثیقه یکی از مشکلات تسهیلات بانکی است که بانک اجتماعی یک یکی از این راهکارها بهره گیری از ظرفیت تضمینی مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه توسعه اشتغال پایدار و حمایت از طرح های اشتغال مددجویان از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم است، افزود: امیدواریم بانک اجتماعی همچنان به کمک این وزارتخانه در تامین مالی ادامه دهد. تسهیلات اشتغال «کوچکترین انحراف، پرداخت این تسهیلات است.
دکتر اسدی به اقدامات انجام شده توسط بانک رفاه در سال های اخیر برای حمایت از برنامه های اشتغال دولت به ویژه در راستای حمایت از اشتغال اشاره کرد و گفت: این بانک از آنجاست. امیدواریم سایر بانک ها مانند بانک رفاه نیز اقدامات خود را برای ایجاد اشتغال گسترش دهند تا شاهد رونق اقتصادی در کشور و کاهش بیکاری باشیم.
وی در پایان خواستار تسهیل پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی شد و خاطرنشان کرد: تسریع در روند پرداخت تسهیلات طی سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید» معرفی شده است، ضروری است. و تا حد امکان از این اتفاق جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید