اجرای بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته دولت خلیل آباد / 300 میلیارد ریال پروژه خدمات عمرانی افتتاح می شود.


ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892364

یاوری از اجرای 60 برنامه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: 80 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از 570 میلیارد ریال در هفته دولت در خلیل آباد افتتاح می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که در محل دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ایثارگران دولت گفت: برنامه های هفتگی دولت در شهرستان خلیل آباد برگزار می شود. با دیدار با امام جمعه و غبارروبی گلزار شهدا آغاز شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مجموع 80 پروژه قابل افتتاح در هفته دولت 1401 در شهرستان خلیل آباد داریم و این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 570 میلیارد در بخش مرکزی و شش طبقه شهر افتتاح و به بهره برداری می رسد. ریال .

فرماندار خلیل آباد استفاده از فرصت این هفته را برای بیان خدمات دولت که از دستاوردهای نظام محسوب می شود مهم دانست و تصریح کرد: 60 برنامه نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است که غبارروبی قبور را در بر می گیرد. شهدا با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و سایر برنامه های متنوع.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم از افتتاح این پروژه ها بهره مند می شوند، اذعان داشت: تلاش می کنیم با افتتاح هر روزه پروژه ها به صورت جمعی در زمان و هزینه صرفه جویی کنیم و به بهره برداری برسیم.

یاوری با تاکید بر اینکه اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است و تا زمانی که پروژه نیمه تمام نباشد به سمت ایجاد پروژه جدید حرکت نمی کنیم، گفت: دولت اقدامات اساسی بسیاری در حوزه اقتصادی انجام داده است. امید به هفته دولت ما باید منظور است و خدمات دولت باید به بهترین شکل ممکن به مردم منعکس شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید