توزیع بیش از 220 هزار بسته معیشتی در مازندران / تکمیل 341 پروژه عمرانی با هزینه 500 میلیارد ریال


ساعت: 08:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815813

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اعلام کرد؛

سیدرضا هادیان از توزیع بیش از 220 هزار بسته معیشتی و پروتئینی بین خانواده های آسیب دیده استان مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدرضا هادیان امشب در بسته معیشت مازندران گفت: ستاد امام تاکنون موفق به توزیع بیش از 220 هزار بسته غذایی و پروتئینی بین خانواده های آسیب دیده شده است. بسته پروتئینی آخرین اقدام این موسسه در سال 1400 بود که بحمدالله ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اهدای جوایز احسان و خیریه در آستانه عید نوروز، مهمترین فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران را برشمرد و گفت: این نهاد در سه حوزه توانمندسازی اقتصادی، زیرساخت ها و مسائل فرهنگی و خدمات بیمه ای موفق بوده است. “او انجام داد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران گفت: اخیرا ایده هایی مطرح شد و بازتاب خوبی داشت.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ایجاد 3 هزار و 927 شغل در بحث مشارکت در توانمندسازی اقتصادی خاطرنشان کرد: طرح اقتصادی 17 هزار و 982 دلاری با سرمایه گذاری 6710 میلیارد ریال همراه بود.


61cced75 8a7a 43a9 9762 4c3c42d7649b خبر خاکستری

هادیان افزود: اقدامات مناسبی برای تثبیت مشاغل ایجاد شده و حمایت از توسعه و تقویت بازاریابی برای طرح های اشتغالزایی در دست اجرا انجام شده است.
وی یادآور شد: همچنین 612 پروژه عمرانی به ارزش 196 میلیارد ریال اجرا و تمامی منازل روستایی با مساعدت استانداری مازندران و با وساطت رسمی بیمه برکت تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
مدیرکل اجرایی امام خمینی (ره) استان مازندران از تکمیل 341 پروژه عمرانی و زیربنایی به ارزش 500 میلیارد ریال خبر داد و گفت: علاوه بر این در یک ساری.
این مقام مسئول از هزینه ۷۴۱.۶ میلیارد تنی در حوزه توانمندسازی اقتصادی خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ صرف مدرسه سازی، ساخت مساجد، اجرای سایر پروژه های زیربنایی، ساخت مسکن نیازمندان و ارائه خدمات بیمه ای به ایتام شد. .
هادیان به رزمایش و همدلی احسان اشاره کرد و گفت: در مجموع خرسندیم بگوییم که بیش از 220 هزار بسته غذایی و پروتئینی بین خانواده های آسیب دیده و نیازمند توزیع کرده ایم.

bd531dec 86bd 445a bc1f 9acc4be40a93 خبر خاکستری

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از مازندران نیز گفت: اجرای طرح مثبت حرکت با توزیع 200 ویلچر برای کودکان محروم زیر 14 سال، اجرای مانور خیریه با توزیع 30 هزار بسته لوازم التحریر برای نیازمندان. دانش آموزان در چهار مرحله اجرای طرح لیگ احسان با اهدای 30 سری لوازم ورزشی به مناطق کم برخوردار، انجام اسکن احسان غدیر و تغذیه 200 هزار پرس غذای گرم در بین محرومان، اجرای احسان پویش با اهدای 250 سری جهیزیه جوانان نیازمند و توزیع 1000 بسته لوازم خانگی در مناطق سیل زده از دیگر فعالیت های این موسسه در حوزه اجتماعی است.
این مسئول به طرح نهایی ستاد فرماندهی امام (ره) مازندران اشاره کرد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران 7 هزار بسته معیشتی در نوروز، 36 تن گوشت گوسفندی و 300 بخاری و دیگ گاز بین نیازمندان توزیع کرده است.
هادیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 42 هزار بسته کمکی بین نیازمندان توزیع شده است.
همچنین در مراسمی با عنوان «مرحله ششم و هفتم رزمایش و نیکوکاری احسان» در مصلی ساری از تعدادی از فعالان مذهبی و گروه های جهادی قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید