حضور بیش از 40 پزشک و پرستار جهادگر در خلیل آباد/ بیش از 1500 نفر از خدمات درمانی رایگان برخوردار شدند.


ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891381

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی خلیل آباد اعلام کرد؛

یزدانی از حضور بیش از 40 پزشک و پرستار در اردوی جهادی تخصصی بسیج جامعه پزشکی خلیل آباد خبر داد و گفت: در این اردوی دو روزه یک هزار و 708 نفر در بیمارستان خلیل آباد خدمات درمانی رایگان دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد یزدانی رئیس مرکز بسیج جامعه پزشکی شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس گفت: در راستای محرومیت زدایی و دستورات مقام معظم رهبری، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی با با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حمایت سپاه و نهادهای مختلف در خلیل آباد اردوی تخصصی جهادی پزشکی در قالب شهدای حافظ سلامت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این اردوی دو روزه در بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان خلیل آباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردوی جهادی در واقع کمک به محرومان و کمک به نیازمندان و بیش از 40 پزشک و متخصص در این حوزه بوده است. گروه های چشم پزشکی، مغز و اعصاب، داخلی، قلب، دندانپزشکی، پوست، ارتوپدی، زنان و زایمان و جراحی عمومی به اهالی خلیل آباد و روستاهای این شهرستان خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی خلیل آباد همچنین گفت: در روز اول 745 نفر و در روز دوم 963 نفر که در مجموع یک هزار و 708 نفر از خلیل آباد و روستاهای اطراف شهرستان به خاتم الانبیا ویزیت کردند. بیمارستان خلیل آباد از خدمات بهداشتی رایگان استفاده کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید