27 پروژه با اعتباری بالغ بر 168 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان بهاباد افتتاح شد.


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1893974

تیموری گفت: در هفته دولت 27 پروژه عمرانی و زیربنایی در حوزه های مختلف بهداشتی، فرهنگی، ورزشی و زیرساخت های آب، برق و گاز در شهرستان بهاباد افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا تیموری فرماندار شهرستان بهاباد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: در هفته دولت 27 پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان بهاباد گازرسانی شد.

وی افزود: افتتاح سالن ورزشی، بهره برداری از ساختمان اداره ورزش و جوانان و همچنین افتتاح مرکز جامع سلامت در منطقه جلگه و احمدآباد و بهره برداری از اورژانس 115 در جاده چادرملو از جمله این برنامه ها است. .

فرماندار بهاباد تصریح کرد: گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان بهاباد از دیگر اقداماتی بود که انجام شد و با توجه به اینکه برخی روستاها در دهه فجر و برخی در هفته دولت گازرسانی شدند هم اکنون. در شهرستان بهاباد روستایی با جمعیت بالای 20 خانوار بدون گاز نداریم و حتی برخی روستاهای با جمعیت کمتر گاز دارند.

تیموری اضافه کرد: ایجاد مسیر ارتباطی نزدیک روستاهای بنستان و آسفیچ و تسهیل تردد در این دو منطقه و همچنین بهسازی برخی راه های روستا از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

وی ادامه داد: در حوزه برق پست 132 کیلوواتی بهاباد راه اندازی شده و همچنین رینگ خط برق منطقه اسفیج نیز راه اندازی شده و مشکل قطعی برق که قبلا این منطقه داشت برطرف شده است.

فرماندار بهاباد گفت: احداث مخزن آب به ظرفیت 5 هزار مترمکعب با 19 میلیارد تومان، احداث اضطراری در یکی از روستاهای منطقه جلگاه و احداث کشتارگاه طیور در منطقه آسفیچ از جمله مواردی است که از دیگر اقداماتی که در سال جاری انجام شد هفته دولت در شهرستان بهاباد.

تیموری بیان کرد: مجموع اعتبارات این پروژه ها حدود 168 میلیارد تومان است که 129 میلیارد تومان آن اعتبارات دولتی و مابقی اعتبارات خیریه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید