کهگیلویه و بویراحمد 1500 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد دارد


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891794

در پنجمین جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

پنجمین جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور اعلام فعالیت مناسب 20 پروژه عمرانی در شهرستان دانا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، پنجمین جلسه شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز دوشنبه 10 مرداد ماه در سالن معاوات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


هدر این جلسه گزارش بازرسی از پروژه های عمرانی شهرستان دانا جهت بررسی نواقص این پروژه ها ارائه و در مجموع فعالیت ها مناسب تلقی شد.

سهمگین دبیر این نشست گفت: ایستگاه پمپاژ احمد قریب سامرون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود تا سوم اسفندماه سال جاری به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه با اشاره به اینکه 1500 پروژه فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار دارند، خاطرنشان کرد: نیاز به اولویت بندی پروژه ها در دستور کار است. منابع محدود استان

شهابی نسب مدیر مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: پروژه پمپاژ سمرون و بن زرد دو پروژه بزرگ استان است که باید هر چه سریعتر به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این نشست گفت: تیرهای برق در مسیر تونل سمرون یاسوج قرار داده شده است و در صورت جابجایی جزئی این تیرها کار آنها از سر گرفته می شود.

راستا افزود: برای جاده یاسوج بابای میدان 100 میلیارد تومان وام منعقد شد که 40 میلیارد تومان آن بدهکار است.

معاون ملکی فرماندار در این جلسه گفت: در عملیات اجرایی در جاده سیشرد کوه گل نکات ایمنی رعایت نشد که باید بررسی شود.

حاجی زاده افزود: طرح های عمرانی نوسازی مدارس به ویژه در سیشاد باید هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پل تنگ چویل باید هر چه زودتر مشخص شود زیرا با توجه به سیل رخ داده این پل توانسته از سیل جلوگیری کند بنابراین باید تا پایان فصل پاییز ایمنی این پل برقرار شود تا از وقوع سیل جلوگیری شود. هر سیل آینده

معاون مهندسی ساختمان از دستگاه های اجرایی خواست تا پروژه های عمرانی خود را ساماندهی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید