دانش آموزان چهارباخ با اهدای گل از ماموران انتظامی قدردانی کردند


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900099

به مناسبت هفته تابناک دفاع، دانش آموزان بسیجی چهارباغ با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی از زحمات ماموران انتظامی با اهدای گل و هدایایی قدردانی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; دانش آموزان بسیجی چهارباغ به مناسبت هفته تابناک دفاع از نیروی انتظامی با اهدای گل و هدایایی به نیروی انتظامی قدردانی کردند.

822fcb5f f2c8 466d 9d23 3fcdfbb8cfd6 خبر خاکستری

آرامش و امنیت امروز ما مرهون تلاش نیروی انتظامی است

زهرا قدسی دانش آموز چهارباغی با حضور در این مراسم در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: آرامش و امنیت امروز ما مرهون تلاش نیروهای انتظامی و نظامی است.

وی ادامه داد: از اتفاقات این روزها بسیار ناراحت شدم و بی صبرانه منتظر بودم از زحمات این عزیزان که شبانه روز هستند تشکر کنم.

قدسی افزود: ما امنیت را با جان و دل درک می کنیم، مردم ما این اهمیت را می دانند و اقدامات شورشیان را محکوم می کنند.

f223fc25 86b9 408c 9269 0e51dda7937a خبر خاکستری

حجاب برای من قلعه است

محدّه انتظیری دیگر دانش آموز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: از زحمات همه نیروهای نظامی و انتظامی تشکر می کنیم و سعی می کنیم با حفظ حجاب کار آنها را تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: حجاب برای من قلعه است، هیچکس حق نفوذ در آن را ندارد، وقتی با این پوشش از مدرسه خارج می شوم مشکلی ندارم و خدا را به خاطر این حریم شاکرم.

اعتزیری افزود: دایره بی حجابی گسترده است و دشمن این دایره را به سمت فساد کامل سوق می دهد و به همه دوستان توصیه می کنم چادر را به عنوان بهترین حجاب انتخاب کنند.

1ae66a49 759f 4bcf 84cc b31794ccd477 خبر خاکستری




قلبم از بی مهری شورشیان به نیروهای امنیتی به درد آمد

ساینا محبی یکی دیگر از دانش آموزان گفت: امروز با جان و دل برای تکریم نیروی انتظامی بیرون آمدم زیرا از بی مهری فتنه گران نسبت به این عزیزان قلبم به درد آمد.

وی ادامه داد: تا زمانی که امنیت در کشور وجود دارد معنای امنیت را نمی فهمیم، این شب ها که صحنه هایی از فتنه گران را از رسانه ملی تماشا می کنم معنای امنیت را کامل می فهمم.

محبی افزود: حجاب یک دستور الهی و بر همه واجب است و افرادی که بی حجاب هستند دستور خدا را زیر پا گذاشته و از اعمال خود غافل هستند اما روزی به دایره حق برمی گردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید