کمپین «پدر به دختر» در چهارباخ برگزار شد/ فیلمنامه علی نژادا ضربه ای به فرهنگیان


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901142

آمنه صدری گفت: کمپین پدر یک دختر برای حمایت و تشویق دختران محجبه در چهارباغ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آمنه صدری مسئول برگزاری این برنامه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: کمپین «پدر یک دختر» به منظور حمایت و تشویق دختران محجبه شهرستان چهارباخ برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح پدران با حضور در مسجد از دختران محجبه خود با تقدیم هدایایی تجلیل کردند.

002b3d48 98a2 43ba b81a 3cdfe0e3608f خبر خاکستری

صدری افزود: حجاب میراث گرانبهایی از حضرت فاطمه (س) است و مهمترین جهاد یک زن در عصر حاضر حفظ حجاب است.

این مسئول تصریح کرد: امروز دشمن با سناریوهای مختلف مانند امینی ها و علی نژادها در صدد تضعیف بنیان خانواده و ترویج بی حجابی در جامعه است.

وی با بیان اینکه والدین نقشی بی بدیل در تربیت دینی نسل دارند، گفت: خانه، مدرسه و مسجد می تواند در تربیت دینی فرزندان بسیار موثر باشد.

صدری ادامه داد: امروز که با نوجوانان و جوانان حاضر در اغتشاشات صحبت می کنیم، ریشه آنها در خانواده است و بیشتر آنها فرزندان طلاق یا به تعبیر رهبری افرادی هستند که از نظام جدا شده اند.

2a3ebca6 41ea 4a3c b74b f5be57bc4e8d خبر خاکستری

c4bfa796 24eb 4735 90a7 2755cce51a83 خبر خاکستری

این مسئول افزود: فیلمنامه مهسا امینی فشاری است برای مسئولان فرهنگی کشور که به حجاب و عفاف توجه کنند، اما به گفته رهبری نظام، حجاب و بدحجابی را دوست دارند.

وی بیان کرد: امروز دشمن از قدرت نظامی و جغرافیای کشور هراس دارد و با ایجاد اغتشاش سعی در تضعیف آگاهی جهان از ایران دارد، اما نظام جمهوری به برکت خون شهدا باعث بیداری اسلامی در جهان و تثبیت در برابر آن شده است. همه ظلم

صدری تاکید کرد: به گفته رهبری، دشمن از ایران بسیار می ترسد و با قیام های مختلف تلاش می کند جلوی پیشرفت را بگیرد، اما مردم عاقلانه خط خود را از یاغیان جدا کردند و پشت سر ولایت ایستادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که در حد توان از بانوان محجبه تشکر کنیم و با حجاب و گوشه نشینی زمینه تربیت دینی و سبک زندگی اسلامی را در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید