بیانیه سپاه: فرماندهی نیروی انتظامی همواره دغدغه جان، مال و ناموس مردم را داشته است/ قوه قضائیه باید با شایعه سازان سایبری عبرت بگیرد/ تداوم فتنه ها، تلافی دستاوردهای راهبردی اخیر از جمله عضویت در سازمان شانگهای و الهام بخشیدن به سفر رئیس جمهور نیویورک

بیانیه سپاه: فرماندهی نیروی انتظامی همواره دغدغه جان، مال و ناموس مردم را داشته است/ قوه قضائیه باید با شایعه سازان سایبری عبرت بگیرد/ تداوم فتنه ها، تلافی دستاوردهای راهبردی اخیر از جمله عضویت در سازمان شانگهای و الهام بخشیدن به سفر رئیس جمهور نیویورک

روز جدید در بیانیه سپاه آمده است: بی شک فتنه کنونی انتقام جایگاه، پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی و سیاسی از جمله عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای و خنثی سازی تحریم ها و به دنبال جنگ اقتصادی دشمن و سفر الهام بخش رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی به نیویورک و اعلام مواضع قاطع، شفاف، هوشمندانه و غرورآفرین در مجمع عمومی سازمان ملل با چاشنی رفتار خشن و داعشی در مواجهه با مردم و نیروهای امنیت عمومی، برخورد با سد بصیرت، بیداری و شعور ملت، چیزی جز ننگ و رسوایی را در پی نخواهد داشت و ناکامی آموزنده دیگری بر آن افزوده خواهد شد. فهرست شکست های جبهه متحد ضد انقلاب و دشمنان ایران اسلامی.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای زحمات ایثارگرانه و ایثارگرانه فرماندهی انتظامی کشور را ضامن اقتدار و امنیت نظام و میهن اسلامی دانست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از هوشمندی، هوشیاری و بصیرت ملت شریف ایران در عدم موافقت با توطئه سازماندهی شده دشمن علیه عوامل ایجاد امنیت کشور در روزهای اخیر و تلاش های ایثارگرانه و ایثارگرانه قدردانی کرد. فرماندهی انتظامی کشور به عنوان ضامن اقتدار و امنیت نظام و میهن اسلامی.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از خباثت و کینه توزی دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی است که از هر فرصت و بهانه ای برای حمله به نظام و میهن اسلامی و رسیدن به اهداف و مقاصد شوم و شوم خود استفاده می کنند.

این بیانیه می افزاید: بحران های منطقه ای و قومیتی در ابتدای پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی; همراهی و حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله؛ شورش های متعدد پس از حفاظت مقدس؛ قتل دانشمندان و نخبگان کشور؛ اجرای جنگ اقتصادی و تحریم های شدید و گسترده و مستمر؛ عملیات روانی و جنگ های همه جانبه تبلیغاتی، رسانه ای و تلفیقی امروز که با القای روایت های دروغین و مستقیم به افکار عمومی به دنبال جعل مرگ یکی از هموطنان است، تنها نمونه هایی از فهرست اقدامات نظام است. سلطه و صهیونیسم و ​​پیاده نظام داخلی آن را علیه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در نظر گرفته است.

این بیانیه، توطئه اخیر دشمن را که با جمع آوری، گردآوری، سازماندهی و آموزش تمامی توانمندی های شکست خورده و پراکنده و تجهیز آنها به سلاح های خشونت آمیز و رفتار داعش به دنبال دارد، تلاشی بیهوده و محکوم به شکست توصیف و اعلام می کند: بی شک. قیام های جاری که از وضعیت، پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی و سیاسی مانند عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای و خنثی سازی تحریم ها انتقام می گیرد. و جنگ اقتصادی دشمن و سفر الهام بخش رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی به نیویورک و اعلام مواضع قاطع، شفاف، هوشمندانه و غرورآفرین در مجمع عمومی سازمان ملل، رفتارهای تند و داعش گونه را در پی دارد. چهره مردم و نیروهای امنیتی عمومی هیچ رسوایی به وجود نمی آید و یک شکست آموزنده دیگر به لیست شکست ها اضافه می شود. جبهه متحد علیه انقلاب و دشمنان ایران اسلامی.

مردم قدردان با قدردانی از عدم همکاری ملت ایران با توطئه سازماندهی شده نفاق و دشمنان انقلاب در حمله به ارکان امنیت کشور به ویژه نیروهای حافظ نظم، امنیت و آرامش عمومی در فرماندهی انتظامی کشور، ایران اسلامی هیچگاه از تلاش های امنیتی و تظاهرات کوتاهی نکرده است. حضور باشکوه و نقش ایثارگرانه و شرافتمندانه خود را در حفظ و برقراری امنیت مرزها و شهرستانها و مقابله قاطع با متخلفان، قانون شکنان، یاغیان و ناقضان نظم و سلامت عمومی فراموش نخواهند کرد و همواره قدردان خدمتگزاران وفادار خود هستند.

در این بیانیه با تقدیر و تحسین از رفتار هوشیارانه، مقتدرانه، درایت و خویشتن داری فرماندهان و افسران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای حفظ امنیت و آرامش ملت در برابر اغتشاشگران و خرابکاران اموال عمومی، فرماندهی مقتدر نیروی انتظامی همواره تاکید کرده است: جان حافظ ثروت و افتخار ملت ایران است و در این راه خطرناک و مقدس شهدای گرانقدر را به فضل الهی و به یاری همنوردان به میهن اسلامی آورده است. هموطنان عزیز و همکاری سایر نیروهای اطلاعاتی و قدرتی کشور برگ زرینی دیگر از سربلندی در دفاع از آن است که امنیت و آرامش جامعه و مردم و مقابله موفق با توطئه دشمن را به کارنامه خود بیافزاید. افتخارات

در بخشی دیگر از این بیانیه با اشاره به لزوم هوشیاری و هوشیاری در برابر تلاش های خباثت آمیز و شرورانه دشمن برای حمله به احساسات پاک جوانان پرشور امروز و سوء استفاده از آنها به کمک جنگ روانی و رسانه ای و اهمیت نقش قهرمانان و گروه ها اشاره ویژه ای به دانش آموزان عزیز به عنوان پرچمداران علم و آگاهی در صحنه آگاهی بخشی و خنثی سازی توطئه های دشمن این روزها می باشد: بی شک نسل جوان قیام و قیام جامعه انقلابی و دانشجویان بصیر به عنوان آینده سازان این سرزمین با نگاهی به اهداف و آرمان های اصلی انقلاب و راه روشن همیشه پیش روی کشور، نقشه های شوم دشمن را بیش از گذشته مصمم تر خواهند کرد و خواهند کرد. به وظایف بزرگ خود در ادامه پیشرفت و سربلندی کشور فکر کنند.

این بیانیه حضور بی نظیر، شگفت انگیز، توانمند و معنادار مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را از دیگر دلایل هجمه گسترده رسانه ای و جنایات میدانی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در این مرحله تحت الشعاع قرار می دهد و نشان از ترس از بدخواهان اقتدار، قدرت و پیشرفت نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی را به سمت آرمان های تمدنی می داند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیانیه با تاکید بر اینکه حافظه تاریخی ملت ایران هیچ گاه جنایات و خیانت های منافقین، خودشیفتگان، میهن پرستان و مستکبران به ملت ایران را فراموش نخواهد کرد، تصریح کرد: به نظر می رسد آنها خود را داغدار ملت می دانند. هستند که دشمنان را به تشدید دایره تحریم ها علیه مردم، کشتار دانشمندان، تداوم فشار اقتصادی و حتی حمله نظامی به کشور تشویق و ترغیب می کنند و بی شک از حوادث این روزها دلشان شاد است.

این بیانیه در پایان ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان آن مرحومه مهسا امینی، از دستگاه قضائی خواست تا با شایعه سازان و دروغگویان در فضای مجازی و واقعی که امنیت روحی روانی را تهدید می کنند شناسایی و برخورد قاطع، عادلانه و تربیتی کنند. عمومی. آنها این کار را انجام می دهند

دیدگاهتان را بنویسید