مسئولان باید برای حمایت از فناوران و جذب سرمایه گذار تلاش کنند

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792613

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی با وجود کارشکنی های فراوان و تحریم های سرکوبگرانه، استعداد فرزندان ایران شکوفا می شود، گفت: وقتی موانع برداشته شد و حمایت ها توسعه پیدا کرد، امید صبحگاهی پدیدار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی امروز در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی علم و فناوری بسیج استان گفت: استعداد ایرانی استعداد خاصی است اما قبل از این تجربیات در حدیث داریم که پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: لو کان العالم گفته اند که اکثر مردان از فرزندان فارس هستند; «اگر علم به ستاره ثریا متصل شود و در آسمان قرار گیرد، مردم فارس آن را خواهند گرفت.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بحث استعداد ایرانی است، شرایطی بود که این حدیث آزمایشی شد و همه صاحب نظران دنیا به آن اشاره کردند. همه شرایط سختی که وجود داشت، اما ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی و امثال آن بزرگ شده اند.

آیت الله عبادی گفت: در دوران معاصر قبل از انقلاب اسلامی، سیاست استعمار انگلیس و آمریکا این بود که ایرانیان از علم چیزی نمی فهمیدند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی با وجود کارشکنی های فراوان و تحریم های سرکوبگرانه، فرزندان ایران در حال شکوفایی هستند، امید است. هنگامی که موانع برداشته می شوند و پشتیبانی ایجاد می شود، صبح برمی خیزد.

وی در ادامه روند بازدید از دیگر غرفه های این نمایشگاه بر لزوم سرمایه گذاری و حمایت و تلاش همه مسئولان برای پاسخگویی به زحمات فناوران تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید