وصول شارژ پارکینگ بیمارستان ولی عصر (عج) اعتماد عمومی را سلب کرد/ هزینه پارکینگ با تصمیم هیئت امنا اخذ می شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان توسط هیئت امنا اداره می شود و مستاجر هستیم، افزود: تنها فعالیت اداری، آزمایشگاه، تجهیزات و سونوگرافی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی VMI است.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) استان زنجان با بیان اینکه جلساتی با هیئت مدیره در خصوص پارکینگ عمومی بیمارستان برگزار شده است، گفت: هیئت مدیره تشخیص می دهد که هزینه ها زیاد است و با اخذ هزینه از خودروهای موجود در پارکینگ بیمارستان، هزینه های زیرساختی تا حدی هزینه های بیمارستانی را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه متأسفانه از خودروهای عمومی که به بیمارستان ولی عصر (عج) مراجعه می کنند و از پارکینگ استفاده می کنند، کارمزد دریافت می شود، تصریح کرد: مردم فکر می کنند بیمارستان توسط هیئت امنایی اداره می شود زیرا از مدیریت بیمارستان اطلاعی ندارند. از بازدیدکنندگان پارکینگ هزینه دریافت می کند.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) استان زنجان تصریح کرد: در قسمت اداری بیمارستان ولی عصر(عج) هیات علمی و دانشجویان خودروهای خود را پارک می کنند و هزینه ای دریافت نمی شود.

وی بیان کرد: تصور می شد برای این مرکز و پارکینگ عمومی و فیس لیفت اقدام دیگری انجام شود اما ذهنیت بدی در مردم ایجاد شده و مردم هنوز اعتماد لازم را به این مرکز ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید