علت اخذ هزینه پارکینگ در بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان چیست؟

وی افزود: قبل از بهره برداری پارکینگ، مشکلاتی برای پارک خودرو وجود داشت و گاهی خودروهای مشتریان برای عبور آمبولانس از داخل بیمارستان با مشکل مواجه می شدند.

مسئول مجتمع پزشکی ولی عصر(عج) زنجان با بیان اینکه بیمارستان در زمینه تامین پارکینگ خودرو فعالیتی ندارد، گفت: خیریه است و درآمدی ندارد، بنابراین همه اقدامات در راستای ساماندهی و رفاه حال بیماران است. در بیمارستان ولی عصر ).

وی با اشاره به اینکه چند نفر در بخش خصوصی برای ساماندهی پارکینگ بیمارستان ولی عصر(عج) مشغول به کار هستند، اذعان داشت: اگر دانشگاه علوم پزشکی به این افراد حقوق بدهد، بخش خصوصی را موظف می کنیم که هزینه ای برای پارکینگ در محل نگذارند. بیمارستان ولی.

قائمی گفت: مبلغ دریافتی از پارکینگ در صورت مازاد بر کمک هزینه بیماران نیازمندی که از طریق کمک بیمارستان آورده می شوند، مصرف می شود.

وی ادامه داد: اما تمامی درآمدهای حاصل از مراقبت های اجتماعی از جمله مهد، مغازه، پارکینگ و داروخانه صرف درمان نیازمندان از سوی این خیریه می شود.

رئیس امور اداری و مالی مجتمع پزشکی ولی عصر(عج) زنجان با بیان اینکه هزینه پارکینگ بر اساس نرخ مشخص اخذ می شود و اخذ بیش از آن خلاف قانون است، گفت: نرخ از طریق اتحادیه مربوطه تعیین می شود گاهی اوقات اشتباهاتی در هنگام دریافت هزینه وجود دارد. گزارش شده است که هزینه از طریق پیگیری و شکایت مشتری بازپرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید