عضو شورای شهر تهران: خرید اتوبوس دست دوم را صلاح نمی دانیم/ این موضوع هنوز در شورای شهر به تصویب نرسیده است.

عضو شورای شهر تهران: خرید اتوبوس دست دوم را صلاح نمی دانیم/ این موضوع هنوز در شورای شهر به تصویب نرسیده است.

روز جدید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون ساخت و ساز و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خرید اتوبوس های فرسوده خارجی را مناسب نمی دانیم و این موضوع در شورای شهر تهران تصویب نشده است. وی گفت: در شرایطی که با وجود ظرفیت تولید کشور، ظرفیت موجود بهینه نیست، واردات اتوبوس های دست دوم خارجی ظلم بزرگی به تولیدکنندگان داخلی است.

رئیس کمیسیون ساخت و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خرید اتوبوس های فرسوده خارجی را مناسب نمی دانیم و این موضوع در شورای شهر تهران تصویب نشده است.

سید جعفر تشکری هاشمی در بازدید از یکی از شرکت های خودروسازی با اشاره به عرضه انواع محصولات خودرو به ویژه اتوبوس و مینی بوس مورد نیاز پایتخت افزود: در تامین ناوگان لازم برای حمل و نقل عمومی در کنار مدیریت شهری هستند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و جایگزینی موتورسیکلت های برقی مورد تاکید شورای ششم قرار گرفت، با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه تولید موتورسیکلت برقی، ادامه داد: موتورسیکلت های برقی به تهران و شورای شهر نیاز دارند این موضوع باعث می شود منجر به تحقق ورود موتورسیکلت های برقی به پایتخت شود.

تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت و ضرورت رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات حمل و نقل عمومی، گفت: اگرچه تامین نقدینگی برای خرید اتوبوس در کشور با مشکلات عدیده ای مواجه است، اما همکاری با شرکت های خودروسازی می تواند استفاده مالی متفاوتی داشته باشد. مدل ها. ” در نظر گرفته شده.

وی با بیان اینکه اتوبوس های فرسوده برای رفع کمبودهای حمل و نقل در تهران مورد استفاده مسئولان شهری قرار می گیرد، ادامه داد: ثانیاً خارجی ها را مناسب نمی دانیم.

رئیس کمیسیون ساخت و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تمرکز ما در شورای ششم بر استفاده از ظرفیت داخلی است، خاطرنشان کرد: اتوبوس های خارجی دست دوم ظلم بزرگی به سازندگان داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید