شهید مهدوی نژاد از افراد انقلابی و معتقد به ولایت فقیه بود. نوکران جمهوری اسلامی نوکر مردم هستند


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810410

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

حجت الاسلام سبحانیان نماینده سابق ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید مهدوی نژاد یک انقلابی و معتقد به ولایت فقیه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام عباس سبحانیان نماینده سابق ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در مراسم یادبود سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سابق تیپ الغدیر که در روجه برگزار شد، گفت: مؤمن با ذات اقدس خدا همراه است و خدا با او هرگز تنها نمی ماند.

وی با بیان اینکه امروز شهدا برای همه ما پیامی دارند، اضافه کرد: چندین سال توفیق همراهی با شهید مهدوی نژاد را داشتم و آنچه از نزدیک از نزدیک این شهید عزیز دیدم به معنای واقعی کلمه مومن، انقلابی، با انگیزه، متدین، خانوادگی است. او فردی اصیل، خستگی ناپذیر، سخت کوش و معتقد به ولایت فقیه و روحانیت بود. ممکن است عده ای در یکسری مسائل شعار بدهند و ایمان خالصانه نداشته باشند، اما شهید مهدوی نژاد به همه موارد ذکر شده ایمان خالصانه داشت.

سبحانیان با اشاره به اینکه اسلام، انقلاب و سپاه برگرفته از خون پاک سرداران شهید است، گفت: در چهل سال گذشته پس از انقلاب شهدای زیادی داشته ایم.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه باید قدردان شهدا باشیم، افزود: شهادت اتفاقی نیست بلکه خداوند متعال خیر را از بین بندگان انتخاب می کند.

وی گفت: باید پیام شهدا را درک کنیم که حفظ انقلاب، پاسداری از ارزش ها، آرمان های شهدا و پاسداری از مردم است.

سخنیان با بیان اینکه کارمندان جمهوری اسلامی خدمتگزار مردم هستند، افزود: اگر مسئولی در کشور برای خدمت به مردم اجر بالاتری ارائه می دهد باید بداند که سخت در اشتباه است.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه مردم در حال حاضر با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، گفت: باید تورم را مهار کرد و کارکنان نظارت و کنترل بسیار بیشتری برای کاهش مشکلات مردم داشته باشند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید