ولایت فقیه و مردم ارکان حکومت اسلامی هستند


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807208

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه پایه های اسلام، ولایت فقیه و مردم ستون های اصلی انقلاب اسلامی هستند، گفت: اقدامات نظامی بسیاری علیه انقلاب اسلامی انجام شده است اما انقلاب اسلامی به دلیل اینکه از بین رفته است، از بین نرفته است. پایه ها و بقایای آن.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم فردا، الماس نصر، کارشناس سیاسی در سلسله نشست هایی با موضوع روایت انقلاب که شامگاه 19 بهمن ماه با موضوع انقلاب اسلامی و جریانات آن برگزار شد، گفت: به رونق می رسد. دولت ها در گذشته شکست خورده اند، بگذارید این دولت در این زمینه فعالیت کند، زیرا با شناخت این آقای رئیسی، من فردی انقلابی و پرتلاش هستم که در این زمینه فعالیت می کنم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: مشکلات با استانداری این دولت و آقای رئیسی حل می شود چرا که استانداری ایشان به حل مشکلات کمک می کند.

نصر افزود: دشمن به دنبال انقلاب و ناامید کردن جامعه به ویژه جوانان است تا بر افکار و عقاید مردم تمرکز کند. گام دوم انقلاب را باید با کمک بیانیه الگوبرداری کرد.»

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید جهاد تبیین را آغاز کنیم که این کار بسیار سختی است اما یک کار انقلابی است و باید در تبیین انقلاب تجدید نظر کنیم و از ابزارهای جدید استفاده کنیم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: سه جریان اصلی به عنوان ارکان انقلاب اسلامی وجود دارد. اول جریان فکری انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی در ایران باید بر اساس اصول تعریف شود و سپس تبیین شود.

این استاد دانشگاه گفت: بعد از پیروزی انقلاب، ناجوانمردی های زیادی علیه انقلاب اسلامی صورت گرفت و گروه های تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی فعالیت کردند و در این فعالیت ها 17 هزار نفر از رئیس جمهور تا نماینده مجلس، وزیر و مردم عادی با قتل به شهادت رسیدند.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: جزء دوم انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که به واقع یکی از ارکان مهم است تا جایی که اتاق فکر دشمن رهبر معظم انقلاب را بهتر از ما می شناسد.

وی گفت: در این نظام و در سایه ولایت فقیه یک سردار بود که در مکتب امام خمینی (ره) رشد کرد و در مکتب حضرت آقا رشد کرد و مکتب حاج قاسم سلیمانی را تشکیل داد و تبدیل به یک مکتب شد. الگوی زندگی برای نسل جوان.”

نصر افزود: یک روز آمریکا گفت ما شاه ایران را انتخاب کرده‌ایم، اما پایه‌های رهبر معظم انقلاب اقتدار آمریکا را در منطقه در هم شکست. اجزای دولت آمریکا گفته اند که هر چه می گوییم باید انجام شود. ما استدلال می کنیم که این به معنای تکبر است. اما حاج قاسم همین جمله را به امام راحل تکرار کرد که آمریکا اشتباه کرد و در نهایت آمریکا از منطقه فرار کرد و اکنون سفر حاج قاسم از سردار کعانی ادامه دارد.

این کارشناس سیاسی گفت: در سال 1357 انقلاب پیروز شد و طاغوت ها یکی پس از دیگری به فرودگاه مهرآباد گریختند و سفارت آمریکا در ایران فعال بود. اتحاد جماهیر شوروی با برنامه رادیویی فروپاشید چون پایه هایش سخت بود، چون بدون رهبری بود، اروپا، اسرائیل، آمریکا و گاوهای شیرده در منطقه تلاش می کنند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند، اما انقلاب اسلامی به پایان نرسید. پایه های خود را داشت و ادامه داد.

این استاد دانشگاه گفت: رکن سوم نظام و انقلاب مردم هستند. مردم باید در دولت و پشت سر آن باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید