بصیرت و اطاعت مردم از ولایت فقیه جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796426

قیپور با بیان اینکه بصیرت و اطاعت مردم از ولایت فقیه موجب عزت نظام جمهوری اسلامی شد، گفت: 18 دی مظهر بصیرت، دشمنی، زمان شناسی و ظهور به موقع ملت ایران بود که توانست توطئه ملت ایران را خنثی کند. دشمنان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; علی اکبر کیپور معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در مراسم بزرگداشت 18 دی گفت: آیندگان قضاوت خواهند کرد. تکالیف خود را در نظام استانی انجام دهید.

وی با بیان اینکه بصیرت و اطاعت مردم از ولایت فقیه موجب عزت جمهوری اسلامی شد، افزود:

قیپور به پیام های حماسه روز نهم اشاره کرد و افزود: اولین پیام این حماسه و رستاخیز بزرگ، بصیرت و حضور به موقع مردم ایران بود که نقشه یاغیان و دشمنان انقلاب را خنثی کردند.

فرماندار تربت حیدریه تابعیت ولایت فقیه را وجه کلی حماسه خاطره انگیز مردم تربت حیدریه در 8 دی 57 و ملت ایران در 8 دی 88 خواند و افزود: عزت و عظمت.

وی گفت: مقامات و اطلاعات آمریکا در سال 1367 مدعی شدند که با جنبش سبز و فتنه می توانند نظام اسلامی را به مرز فروپاشی برسانند و بر این اساس تمام شبکه های اجتماعی را که در اختیار داشتند، تجمیع کردند.

وی گفت: همچنین در آن زمان کشورهای اروپایی 700 اندیشکده علیه نظام و انقلاب را برای کمک به معارضان در کنار آمریکا و اطلاعات فعال کردند، اما حضور به موقع مردم و تابعیت ولی فقیه در برابر نقشه آنها بود. خنثی شد.”

فرماندار تربت حیدری گفت: مقام معظم رهبری پس از حماسه به یاد ماندنی 8 دی 88 پایان اغتشاشات را اعلام کردند اما همانطور که می بینیم آشوب ها و توطئه های دشمن علیه مردم و انقلاب در جریان است و تنها راه گذراندن سالم آن است اما وکیل وقت بصیرت و حضور به موقع مردم است.

تربت حیدری به رهبری علما و بزرگان شهر و با حضور اندیشه حزب اللهی 43 روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی موفق به تخریب مجسمه پهلوی و سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد. رقمی برای مردم

مردم تربت حیدریه در این قیام انقلابی و خاطره انگیز 10 شهید و 17 جانباز انقلاب اسلامی را تقدیم خود کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید