امنیت امروز حاصل اطاعت از رهبری و بصیرت مردم است


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841714

سردار اشتری گفت: امروز امنیت، آرامش و پیشرفت مثال زدنی علمای ما به برکت این شهدای عزیز، رهنمود ائمه انقلاب، بصیرت و حضور مردم است و باید این راه نورانی را ادامه دهیم. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار حسین اشعری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مجتمع آیه مشهد، موفقیت در برقراری امنیت ملی را مرهون خون شهدا دانست. مثل شهادت است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: در دورانی زندگی می کنیم که دشمن در معرض تهاجم فرهنگی، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است که با شدت بیشتری شکست می خوریم. فشار این حملات

سردار اشعری تاکید کرد: اینکه انقلاب اسلامی تا امروز همه بحران ها را پشت سر گذاشته است به برکت همین شهادت هاست.

وی ادامه داد: امروز امنیت، آرامش و پیشرفت مثال زدنی دانشمندان ما به برکت این شهدای عزیز، رهبری ائمه انقلاب، بصیرت و حضور مردم است و باید این راه نورانی را ادامه دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا فرقی با هم ندارند. چه شهدای امنیت و چه مرزبانی و البته شهدای مرزی مظلومیت خاصی دارند. ما باید با این شهدا پیمان ببندیم تا شرمنده این شهدا نباشیم.

سردار اشعری با بیان اینکه بیش از 14 هزار شهید و 30 هزار جانباز در کشور داریم، گفت: بیش از هزار شهید در استان خراسان رضوی داریم و امروز میزبان بیش از 500 خانواده شهید هستیم.

وی با اشاره به جان باختگان شهدا و به ویژه سردار سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با ولایت مداری، اخلاص و توکل به خدا به این مقام رسیده است و توصیه ما به مسئولان این است که در این راه ادامه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رمز موفقیت رزمندگان را توکل به خدا، اخلاص و ولایتمداری رزمندگان اسلام دانست و افزود: رزمندگان ما اعتماد و ایمان قوی داشتند و باید این اعتماد را داشته باشیم. امروز اعتماد کنیم و بدانیم که مشکلات حل خواهد شد و آینده ما روشن خواهد بود.

سردار اشعری ادامه داد: ما مشکلات زیادی داریم به خصوص افرادی که در طبقات پایین اقتصادی هستند اما امیدواریم به پیروزی برسیم و انشاالله پیروزی از آن این مسلمانان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید