صیانت از انقلاب اسلامی نیازمند صبر مردم و اطاعت از رهبری است


ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807916

رئیس کابینه سیاسی عقیدتی فرمانده کل قوا گفت: قانون مداری در تاریخ یکی از نقاط مشترک انقلاب ما و انقلاب انبیای الهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر سیاسی عقیدتی فرماندهی کل قوا در آستانه خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تاریخ تکرار می شود و ما تکرار می کنیم. باید خودمان را از او تکرار کنیم. «بیایید این انقلاب را امتحان کنیم.

حجت الاسلام سعیدی افزود: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مستلزم صبر است و همان گونه که قرآن کریم دلایل و عوامل پیروزی بنی اسرائیل بر طاغوت را تسلیم شدن مردم در برابر رهبری برشمرده است، تداوم آن انقلاب اسلامی در گرو تابعیت رهبری است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه فرمودند خداوند صبر بنی اسرائیل را امتحان کرد، سختی هایی را در مقابل آن قرار داد و اگر نگاه کنیم. در شرایط امروز، مردم ایران آنها را حل خواهند کرد. قطعا با صبر و حوصله و اعتماد به دولت انقلابی به مرور زمان حل خواهد شد. وی گفت: حقانیت در تاریخ از ویژگی های مشترک انقلاب اسلامی و انقلاب انبیای الهی است.

حجت الاسلام سعیدی گفت: مردم ما تا به امروز استوار و شجاع هستند و در عرصه های مختلف در عرصه انقلاب حضور دارند و برای حمایت از آن تلاش می کنند. اما باید در نظر داشت که خطر در کمین انقلاب است. “

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران تداوم انقلاب پیامبر اعظم (ص) است و ضربات وارده به امام را می توان جبران کرد. مسیر. “

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: در شرایط کنونی در میانه راه هستیم و باید مراقب باشیم که فریفته دشمنان خارجی نشویم تا ذهن خود را منحرف نکنیم. مشکلاتی که ما داریم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید