سرلشکر باقری: نظم جهانی تک قطبی به رهبری آمریکا روزهای پایانی خود را می گذراند/ جمهوری اسلامی ایران یکی از بازیگران موثر جهان چندقطبی در آینده نزدیک است/ اندکی صبر، سحر نزدیک است.

سرلشکر باقری: نظم جهانی تک قطبی به رهبری آمریکا روزهای پایانی خود را می گذراند/ جمهوری اسلامی ایران یکی از بازیگران موثر جهان چندقطبی در آینده نزدیک است/ اندکی صبر، سحر نزدیک است.

روز جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگرچه 44 سال از انقلاب علیه استکبار ملت ایران که منجر به اخراج آمریکا و دولت آن شد، می گذرد، اما توانسته است سلطه کاذب آمریکا را در جهان به چالش بکشد.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت 22 آبان روز مبارزه با استکبار به سه حادثه تبعید امام خمینی (ره) در سال 43، کشته شدن دانش آموزان پرداخت. در سال 1957 و تسخیر حلقه جاسوسی آمریکا در سال 1958 به عنوان نیروی محرکه جنبش های مردمی به سمت انقلاب و گفت که اگرچه این سه رویداد در یک فاصله 15 ساله رخ داده است، اما هر سه جنبش مروج و منشأ شکل گیری یک جنبش ماندگار شدند. هویتی به نام انقلاب اسلامی

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

22 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار در سه برهه مهم تاریخی، به عنوان موتور محرکه حرکت های مردمی به سوی انقلاب اسلامی ایران عمل می کند.

یکی در سال 1332 با تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، دیگری در سال 57 با کشتار دانش آموزان توسط عوامل رژیم آمریکا و سرانجام در سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضبط شد. اگرچه این سه رویداد در یک فاصله 15 ساله رخ داد، اما هر سه جنبش، مروج و منشأ شکل‌گیری هویتی ماندگار به نام انقلاب اسلامی شدند.

این روز بزرگ را به ویژه به دانشجویان عزیز و هنرمندان آینده کشور تبریک می گویم.

اگرچه 44 سال از انقلاب استقلال طلبانه و استکبارستیزی ملت ایران که منجر به بیرون راندن آمریکا و دولت وابسته به آن شد، می گذرد، اما این انقلاب الهام بخش تاکنون موفق شده است که هژمونی دروغین آمریکا در منطقه و جهان را به چالش بکشد.

بازوهای اختاپوس این دولت استعماری در کشوری پس از دیگری قطع می شود، همان طور که امروز دیوارهای حیاط خلوت آمریکا فرو می ریزد.

موسسات، نظریه پردازان و استراتژیست های برجسته آمریکایی، تاریخ افول این کشور را تعیین کرده و با اذعان به اینکه نظم جهانی تک قطبی به رهبری آمریکا روزهای پایانی خود را می گذراند، جهان چند قطبی را در آینده نزدیک اعلام می کنند که در آن نظام اسلامی جمهوری ایران یکی از موثرترین بازیگران است و راز فتنه آمریکا و پیامدهای منطقه ای آن علیه ملت ایران در همین نکته نهفته است.

فقط صبر کن تا سحر بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید