سرلشکر باقری: اتفاقات اخیر محصول توطئه مثلث شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و پیاده‌های متوهم داخلی آن است.

سرلشکر باقری: اتفاقات اخیر محصول توطئه مثلث شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و پیاده‌های متوهم داخلی آن است.

روز جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز فرماندهی انتظامی کشور گفت: امنیت پایدار کشور در گرو از خودگذشتگی مدافعان امنیت و مردم است. نظم در سازمان ها و نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی فرا رسیدن روز فرماندهی نیروی انتظامی کشور را به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده معظم کل قوا تبریک گفت و افزود: فرارسیدن روز فرماندهی نیروی انتظامی کشور فرا رسیده است. فصل تکریم و تجلیل از مجاهدین و حماسه آفرینی ها از فراژ به فرماندهان، مدیران و کارکنان سازمان دلاور و غیور این توانمند و در عین حال مظلوم و مردم مقتدر، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امنیت پایدار و مثال زدنی امروز میهن اسلامی که پشتوانه آرامش و آسایش ملت پهناور ایران اسلامی است مرهون تلاش ها و جانفشانی های ارزشمند مردم است. که حافظ امنیت و نظم جامعه در سازمان ها و نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی و به ویژه فرماندهی انتظامی کشور هستند و در اوج قدرت و صلابت انجام می شود.

سرلشکر باقری گفت: جای جای جغرافیای این سرزمین و هر شهر و روستای ایران عزیز مملو از صحنه های باشکوهی است که در رأس آن رشادت های مدافعان، امنیت و نظم کشور در آن امنیت خلق شده است. -سازمان سازی و مردمی که به واسطه آنها خلق شده اید شادی ملت قدرشناس و فهمیده ایران در تقابل با یأس و ناامیدی و خشم اردوگاه منکران انقلاب و نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: حوادث اخیر که محصول توطئه و طراحی مثلث شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و پیروان منطقه ای و فرامنطقه ای آن و سربازان متوهم محلی آن است، نشان داده است که قوانین کشور، نظام انتظامي با هوش، بردباري، دانش، توانايي و كفايت از پيشينه خود برخاسته است، مردمي فسادناپذير قادر است از نظم، انضباط، امنيت و آرامش اجتماعي كشور در برابر آشوب ها و آشوب هاي تروريست هاي مسلح شيطاني و تجزيه طلب محافظت كند. به کار گرفته شده توسط استکبار جهانی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بی شک آنچه این روزها در چارچوب عملیات روانی و هجمه های رسانه ای اتاق فکر سلطه و صهیونیسم بین الملل علیه فرزندان ملت ایران و حافظان امنیت کشور انجام شده است. و نظم در این سازمان بی عدالتی بزرگی است که در آینده پشیمان خواهیم شد. و پشیمانی هرگز آن را جبران نخواهد کرد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: اطمینان داریم حرکت مؤمنانه و مقتدرانه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در قانون مداری و مبارزه مصمم و مجاهدانه با بی قانونی و همه ناامنی ها با شکوه بیشتر از گذشته و با همت ادامه خواهد یافت. انسجام، هم افزایی و هماهنگی همه جانبه و آموزش فشرده جامعه اطلاعاتی. و نیروهای امنیتی و مسلح کشور حافظ امنیت و اقتدار میهن اسلامی و زندگی عزتمندانه و عزتمندانه مردم عزیز خواهند بود.

وی یادآور شد: درود بر روان پاک شهدای حافظ امنیت به ویژه شهدای فرماندهی انتظامی در صحنه درگیری با فتنه گران و درخواست شفای عاجل مجروحان و مجروحان این سازمان در حادثه اخیر. مانند و همچنین از حماسه های ماندگار و خدمات غرورآفرین و غرورآفرین سازمان نیروی انتظامی در عرصه های مختلف صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. ; توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از تدابیر، فرامین و دستورات مقام معظم رهبری و هدایت و فرماندهی نیروهای حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم. -علی).

دیدگاهتان را بنویسید