ندیدن دستاوردهای انقلاب ظلم است/ انقلاب اسلامی نشان داد مردم سالاری دینی و رهبری سیاسی قابل جمع است.

زمان: 07:47 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805172

در مراسم گلریزان از امام خمینی (ره) پرسیدند;

فرماندار اراک گفت: باید بدانیم که اگر در خدمت به این نظام و مردم کوتاهی کنیم به همه انسان های آزاده و متدین از ابتدای بشریت تا امروز خیانت کرده ایم چرا که انقلاب اسلامی حاصل تلاش آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، حوزه علمیه امام خمینی (ره) در حجره رهبر کبیر انقلاب تیرباران شد.

در این مراسم رئیس حوزه علمیه، فرماندار و شهردار اراک و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین میرمهدی، رئیس حوزه علمیه امام خمینی (ره) در مراسم گلریزان رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف گفت: اگر آمار قبل و بعد از انقلاب با هم، پیشرفت های چشمگیر در تمام ابعاد مختلف مشهود است.

وی افزود: به عنوان مثال در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی ممکن است در جامعه امروز فقر وجود داشته باشد و عده ای از این مشکلات گلایه داشته باشند اما فقر امروز با فقر زمانی زمین تا آسمان فرق می کند. در آن زمان مردم به نان خود و بی پولی برای خوردن نیاز داشتند، اما امروزه عموم مردم این مشکل را ندارند و اگر اظهار فقر می کنند به این دلیل است که پولی برای افزایش زرق و برق زندگی ندارند.

میرمهدی با بیان اینکه این تفاوت ها باید دیده شود ادامه داد: اگر عده ای دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند و آن را نبینند، انقلاب را سرکوب کرده اند. باید از آنها پرسید که چرا به کرامتی که الان داریم توجه نمی کنند؟ عزت انقلاب امروز به این معناست که کشورهای استکباری دنیا جرات نگاه به مرزهای کشور را ندارند چرا که می دانند جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر حرکت نادرستی را خواهد داد.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک با بیان اینکه به این انقلاب افتخار می کنم، گفت: افتخار می کنیم که در مقابل مزاحمت های آمریکا و همدستانش ایستاده و آنها را بیرون کنیم. ما به وظیفه شرعی خود عمل کرده ایم و باید با تبعیت از ولایت به وظیفه خود ادامه دهیم. امیدواریم با روی کار آمدن نیروهای انقلابی شاهد حل مشکلات و پیشرفت روزافزون کشور باشیم.

هادی فرماندار اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نهضت حسینی است، افزود: این انقلاب در مسیر مبارزه قانون با باطل همه آزادی خواهان و آزادی خواهان جهان و ما مسئولان است. باید بدانیم که اگر نه ما می‌توانیم به این نظام و مردم خدمت کنیم. «ما به همه انسان‌های آزاده و متدین از آغاز بشریت تا امروز خیانت کرده‌ایم، زیرا انقلاب اسلامی حاصل تلاش آنهاست.

وی افزود: تاثیر انقلاب اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته است، لذا امروز همه نیروهای مقاومت اعم از مافیای خلق عراق، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، فاطمیون افغانستان و غیره. اسیر انقلاب اسلامی هستند.»

هادی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که مردم سالاری دینی و رهبری سیاسی با هم سازگار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید