جمهوری اسلامی مفهوم مردم سالاری دینی را در جهان مطرح می کند/ دلیل بقای انقلاب وجود بدنه اجتماعی قوی است.


ساعت: 11:14
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818829

عبیدالله شاهیکی گفت: علت بقای انقلاب اسلامی با وجود بحران ها، جنگ 8 ساله و تحریم ها، مردم و شکل گیری انقلاب از یک بدنه قوی اجتماعی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی امام جماعت اهل سنت نگین کویر فهرج در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان گفت: 13 فروردین و حضور مردم در پای صندوق های رای نشان از علاقه ویژه مردم به این نظام الهی و معنوی و اعتماد مضاعف به بنیانگذار کبیر است. از انقلاب.»

وی با اشاره به نقش مردم در انتخاب مقامات عالی رتبه کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند روز جمهوری اسلامی یکی از مهم ترین، مبارک ترین و سرنوشت سازترین روزهای تاریخ ماست. ایران.”

شاهیکی افزود: همچنین طبق فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز 13 فروردین روز پیروزی سربازان آل الله بر جنود شیطان است و باید این روز را زنده نگه داریم.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج با تاکید بر اینکه تحقق نظام اسلامی بدون استقبال مردم امکان پذیر نیست، افزود: و بوم و عرضه آن به جهانیان.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچ گاه بدون مشارکت مردم نبوده است، تصریح می کند: انقلاب اسلامی موجب گذار جامعه ایران از استبداد سلطنتی به آزادی مذهبی شد و پس از انقلاب نیز نقش مردم بدون وقفه در سطوح سیاسی و اجتماعی فعال است. .

شاهیکی همچنین علت بقای انقلاب اسلامی را با وجود بحران ها، 8 سال جنگ و تحریم، مردمی بودن و شکل گیری انقلاب از یک بدنه قوی اجتماعی دانست و گفت: و حضور حداکثری آنان انجام شد و این امر منجر به ایجاد انواع مختلفی شد. بهبود در بیشتر زمینه ها

امام جماعت اهل سنت نگین کویر گفت: مردم این نظام و انقلاب را شناخته و همه مصائب و مشکلات را کنار گذاشته و در دنیای امروز به قله های پیشرفت و شکوفایی رسیده اند.

وی در پایان به کشورهایی که به رای و نظر مردم علاقه ای ندارند اشاره کرد و گفت: اگر به کشورهای دور و نزدیک خود نگاه کنیم، می بینیم که به دلیل عدم مشارکت مردم در امور خود، جامعه آنها از حکومت فاصله می گیرد. و لبه سقوط، دیکتاتوری و سرنگونی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید