جمهوری اسلامی ایران الگوی مردم سالاری دینی موفق در جهان است/ فهرالاسلام معلمی جهادگر فداکار و مخلص بود.

زمان: 14:05
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778863

دانشی گفت: جمهوری اسلامی ایران الگوی دموکراسی دینی موفق در جهان است و چنین نظامی شایسته رویکردهای اخلاقی در همه زمینه ها به ویژه در تعاملات سیاسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; دانشی ، مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری استان مرکزی ، در مراسم یادبود مرحوم ابوالفضل فهر السلام ، رزمنده دفاع مقدس و پیشکسوت رسانه ای استان مرکزی ، اظهار داشت: صداقت و پرهیز از دروغ ملاک های کلیدی است.

دانشی گفت: افراد و شخصیت های سیاسی باید در هر شرایطی به اخلاق حرفه ای پایبند باشند و در مسیر اهداف سیاسی از تخریب متقابل به طور جدی اجتناب کنند ، زیرا کار در نظام اسلامی عاری از هرگونه فسق و فجور و دروغ است.

وی ادامه داد: آسیب جدی که در عرصه سیاسی جامعه ما را تهدید می کند، بداخلاقی هایی مانند شایعه پراکنی، قضاوت های نادرست دیگران است که صدمات جبران ناپذیری بر پیکره نظام اسلامی وارد می کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران الگوی دموکراسی دینی موفق در جهان است و چنین نظامی شایسته رویکردهای اخلاقی در همه زمینه ها به ویژه تعاملات سیاسی است.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان مرکزی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی جناح و اندیشه سیاسی با یکدیگر تفاوتی ندارد و تقوا و مرجعیت دینی مهمترین معیارهایی است که باید در دستور کار قرار گیرد. افراد در فرایندها و فعالیتهای سیاسی

وی افزود: مرحوم ابوالفضل فهر سلام نمادی از یک شخصیت سیاسی اخلاقی ، مومن و واقعی است.

وی افزود: ابوالفضل فهر الاسلام یک معلم فداکار و یک جهادگر مخلص بود که در کنار تمام سوابق درخشان ، این افتخار را داشت که در دفاع رزمی مقدس باشد.

دانشي يادآور شد: مرحوم فهراسلام در مناطق مختلف كشور از جمله تدريس در مدارس ، دانشگاهها و رسانه ها و فعاليتهاي انقلابي پيشرو بود و عملكردي درخشان از خود به جا گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: زندگی عملی دولت در جمهوری اسلامی نامه امام علی (ع) به مالک اشتر است که در آن همه مسائل اخلاقی و حکمرانی مناسب به مالک اشتر و همچنین همه فعالان سیاسی و مسئولان توصیه می شود. او باید این نامه را بخواند و پاراگراف به آن عمل کند.

شامگاه 30 اکتبر ، سردبیر هفته نامه شمس و آفتاب مرکزی ، فعال رسانه ای در این استان و کاندیدای مجلس یازدهم ، بر اثر سانحه رانندگی در ابوالفضل فهر الاسلام ولسوالی فراهان جان باخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید