جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی در دنیای مدرن است


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818820

انتشار بیانیه هیأت امنا به مناسبت سالروز 13 فروردین؛

شورای نگهبان با صدور بیانیه ای نظام جمهوری اسلامی ایران را نتیجه رهبری و رهنمودهای امام خمینی (ره) و تلاش مردم و خون گرانقدر شهدا و تجلی مردم سالاری دینی در دنیای مدرن .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هیئت امنا به مناسبت 13 فروردین روز جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نام خدا

دوازدهم فروردین 1358، روز جمهوری اسلامی ایران، بی شک یکی از سرنوشت سازترین روزهای ایران اسلامی است، زیرا انقلاب اسلامی که با هدایت امام خمینی (ره) و رشادت های مردمی در 22 بهمن به پیروزی رسید. 1979، و پایان دادن به رژیم سرکوبگر در آن روز تعیین شد.

مردم ایران در 12 فروردین با شرکت آگاهانه و متعهدانه در همه پرسی، نظام مقدس حکومتی جمهوری اسلامی را برگزیدند و نظام سیاسی ایران را بر اساس دین مبین اسلام پایه گذاری کردند.

بر این اساس نظام جمهوری اسلامی ایران که ثمره رهبری و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و زحمات مردم و ثمره خون گرانقدر شهدا و رهنمودهای پیامبران و ائمه معصومین(ع) است، مظهر ظهور است. دموکراسی دینی در دنیای مدرن اسلام کامل ترین دینی است که می تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت سردرگم امروزی باشد.

و اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از ایجاد ارتش الهی در ایران اسلامی، ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب اسلامی با پیروی از منویات حضرت امام خامنه ای و ادامه راه شهدا در صورتی این مرز و بوم. ، با شعار سال افتخار همچنان مسیر پیشرفت و توسعه کشور را ادامه خواهد داد.

شورای نگهبان به عنوان یک پاسدار آگاه که وظیفه خطیر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد، این روز بزرگ و گرانقدر را به رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض می نماید. شهدا و ایثارگران و مردم شریف ایران اسلامی.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید