ولایت فقیه نقطه عطف موفقیت ها و اقتدار انقلاب اسلامی است


ساعت: 17:53
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885410

سردار فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های جهان را به چالش کشید، گفت: با موفقیت های فراوان، الگوهای موفقی به جهانیان ارائه شد و مرجعیت دین نقطه عطف موفقیت ها و اقتدار انقلاب اسلامی است و هر زمان که این موضوع به این مهم رسید. نادیده گرفته شده، برای ناموس مسلمانان است.» خسارت وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان یگان اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی با رهبری و رهنمودهای سپاه در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد. ائمه انقلاب و ملت ایران در همه حال با روحیه جهادی و انقلابی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند و شکست خوردند و امروز علاوه بر این، هواداران انقلاب در نقاط مختلف جهان با الگوبرداری از آن در حال پیشروی هستند. راه و مکتب امام خمینی.

وی افزود: امام خمینی (ره) به ملت ایران ایمان به خدا و ایمان به خود آموختند و در دوران انقلاب نیز جوانان غیور ایران اسلامی آنها را در تمام صحنه های طراحی شده توسط دشمن و روند تقویت نظام به فرصت تبدیل کردند. ملت ایران در همه ابعاد. روز به روز تندتر می شود.

سردار فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت های جهان را به چالش کشید، گفت: با موفقیت های فراوان، الگوهای موفقی به جهانیان ارائه شد و مرجعیت دین نقطه عطف موفقیت ها و اقتدار انقلاب اسلامی است و هر زمان که این موضوع به این مهم رسید. نادیده گرفته شده، برای ناموس مسلمانان است.» خسارت وارد شد.

وی تاکید کرد: اقتدار و اقتدار نظام اسلامی در همه بخش‌ها هر روز گسترده‌تر و قدرتمندتر می‌شود و این به برکت خون پاک شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و امروز است. ما به ملت ایران افتخار می کنیم که یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارد، آنها این کار را کردند و ملتی که فرهنگ شهادت در آن حاکم باشد قطعا شکست نخواهد خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکا به خیل عظیم بسیجیان جهان و با توکل به خدا و مکتب امام، کشور را به سمت تحقق اهداف پیش خواهد برد. رهنمودهای خمینی (ره) و امام خامنه ای برای تقویت ملت ایران و پیروزی اسلام جدی است و ما در این مسیر شتابان گام برمی داریم.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گستره انقلاب فعالیت می کند و پاسداری همه جانبه از ارزش های اسلامی یکی از رسالت های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: علاوه بر پاسداری از ارزش های اسلامی، ماموریت های دیگری نیز بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. ابعاد بسیار وسیعی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. او در ماموریت های خود موفق بوده است.

سردار فدوی با ارج نهادن به حماسه‌های رزمندگان یگان اطلاعات و عملیات گفت: نیروهای اطلاعات و عملیات در دوران دفاع مقدس خالصانه وارد عرصه جهاد شدند و در هشت سال جنگ تحمیلی موفقیت‌های بسیاری به دست آوردند. هوشیاری و ابتکار نیروهای اطلاعات و عملیات .

وی افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی یک راهبرد مهم است و برگزاری جلسات و گردهمایی ها و تجلیل از این بستگان گامی موثر در این راستا است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ادامه راه و خط شهدا و پاسداشت مقدس اولویت اصلی در گام دوم انقلاب است و امروز راهبرد فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد جهاد مهم ترین راهبرد مقابله با جنگ تلفیقی و نرم دشمنان است که باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید