نقطه عطف اعلام گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور است


ساعت: 11:16
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880140

فرمانده ارتش با تاکید بر اینکه مسئولیت سنگین تربیت افسران و درجه داران بر عهده فرماندهان مراکز آموزشی است گفت: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب آمادگی برای ظهور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده است کل ارتش در جلسه آموزشی فرماندهان مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «گام دوم – آمد» حضور یافتند. همجنس گرا برای ظاهر» که صبح امروز در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: این همایش مهم ترین همایش 5 ساله فرماندهی من است و اگر به اهدافش برسد، بسیار مهم خواهد بود. لحظه ای از تاریخ ارتش و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: نقطه عطف اعلام گام دوم، آمادگی برای ظهور است، مخاطب این دستور همه جهان و همه هستی هستند، اما اولین کسانی که اعلامیه گام دوم انقلاب را دنبال می کنند، این است. نیروهای مسلح که تحت فرماندهی مستقیم و بی واسطه فرمانده کل قوا هستند.

امیر سرلشکر موسوی افزود: برای اجرای این امر باید اقدامات زیادی انجام شود فرمان برای انجام در ارتش که یکی از مهمترین آنها تربیت افسران و درجه داران شایسته و آماده و شایسته ظاهر است، در این صورت ارتش ارتشی است آماده ظهور.

وی خطاب به فرماندهان مراکز آموزشی تصریح کرد: تربیت افسران و درجه داران شایسته شرط لازم برای ظهور آمادگی ارتش و الزام به آموزش و تحصیلات چنین افسرانی فرماندهان مراکز آموزشی هستند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به سرمشق گرفتن درجه داران و افسران از فرماندهان آنها گفت: این گروه یکی از مهمترین، سنگین ترین، حساس ترین و تعیین کننده ترین مسئولیت ها و تعهدات پاسخ و این تربیت افسران و سربازان در انتظار ظهور هستند.

وی خاطرنشان کرد: شما هستید که سوزن ها را عوض می کنید که تعیین می کنید قطار ارتش در آینده به کدام ایستگاه یا مقصد حرکت کند. ایده آموزش افسران و درجات آنها دارند پیش بینی ظاهر باید در هر لحظه دغدغه همه باشد. باید مدام فکر کنید که اگر این جمعه همان جمعه آیا می توان منتظر ماند، آیا در لشکر حضرت امام عصر (عج) پذیرفته می شویم و جایگاه ما در آن چیست؟ تحصیلات و رفتار ما باید با این تفکر منطبق باشد که اگر این مدرک پزشکی افسر لشکر امام عصرآخ) اگر پذیرفته نشود، پشیمانی و عدم پشیمانی و غم آن عدم پذیرش برای همیشه با ما خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: «ولایت مداری و ولایت مداری»، «نهادسازی ارزش های معنوی و اخلاقی»، «اتکای ویژه به ارتقای توانمندی و دانش»، «توجه ویژه به علم و پژوهش و تربیت بدنی» از جمله الزامات است. استه گفت: شما به عنوان فرماندهان، استخوان های ارتش جمهوری اسلامی ایران را تربیت و پرورش می دهید، باید بیش از دیگران سواد رسانه ای و درک داشته باشید تا فریب رسانه های دشمن را نخورید. مافیا

وی افزود: فرماندهان دانشگاه های افسری و مراکز درجه بندی باید در سواد رسانه ای به اجتهاد برسند و افسران درجه دار خود را این گونه تربیت کنند تا حق و باطل، حق و دروغ را تشخیص دهند.

فرمانده کل ارتش در پایان از «مدیریت معیشت و اقتصاد خود و خانواده»، «ساده زندگی» و خبر داد. بودن از جانب زیر بغل وی آن را از دیگر ملزومات آمادگی برای ظاهر دانست و اظهار داشت: افسران ارتش نباید جز الگو باشند، زیرا هیچ جایی تواناتر و آماده‌تر از ارتش برای الگو و الگو شدن نیست. . انجام دادن نیست.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید