اعلام گام دوم انقلاب مستلزم الگوبرداری از انقلاب برای حکمرانی جهانی است


ساعت: 21:25
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809713

این محقق و پژوهشگر با اشاره به اینکه شرایط کنونی کشور ناشی از عدم استفاده از فرمایشات رهبری است، گفت: بیان گام دوم انقلاب لازمه الگوسازی انقلاب برای اداره جهانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نشان داد که حضور جوانان در اداره یک کشور باید ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی و ایران اسلامی به عنوان الگو باشد. حکومت جهانی
وی ادامه داد: متأسفانه در این سه سال ضعفی که وجود داشت این بود که بیانیه از سوی بزرگان به گام دوم انقلاب تعبیر شد که این ضایعه بود زیرا حضرت آقا بیانیه را تفسیر، تبیین و تبیین می کند و حضرت آقا در هر کلمه به یک جمله اشاره دارد.
این پژوهشگر گفت: حضرت آقا در بیان گام دوم انقلاب بارها تاکید کرده اند که اداره کشور به مدیران جوان واگذار شود. حضرت آقا در قسمت های مختلف بیانیه این سوال را مطرح کردند.
بهرامی با اشاره به اینکه شرایط کنونی کشور ناشی از عدم استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: تصور ما این است که مقام معظم رهبری پس از 30 سال حکومت موفق جمهوری اسلامی قصد مدیریت امور را دارند. یک نسل در جمهوری اسلامی.» آنها در این نظام متولد و تربیت شدند و به رشد و تکامل رسیدند و در کمال خودکفایی توانسته اند مراحل پیشرفت را طی کنند تا در مسیر پیشرو پیشرفت کنند. برای ظهور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید