آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خط قرمز است/ تحول اساسی در اقتصاد ایران با تولید دانش بنیان


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817381

محمدرضا شاهوزی با بیان اینکه شعار سال باید به عنوان نقشه راه مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد، گفت: تولید محصولات با رویکرد دانش بنیان اقتصاد ایران را متحول می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا شاهوزی یکی از سران عشایر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه عید نوروز; میراث غرورآفرین تمدن ایرانی که به رستاخیز طبیعت بازمی گردد، گفت: 1400 سال از تحولات چشمگیری در بعد بیرونی و درونی ایران می گذرد.

وی افزود: تثبیت اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی ایران تحسین مجاهدت ها و استکبار ستیزی ملت ایران و فرزندانش را به دنبال داشته است و این افتخار مرهون رهبری رهبر معظم انقلاب، دیپلمات هاست. «نقش مدیران در سطوح مختلف سیاست داخلی بود.

این طایفه افزود: برگزاری باشکوه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 7 خرداد و روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله ابراهیم رئیسی نیز شاهد جنگ، ترور، درگیری، شیوع بیماری و برخی اعمال شوم ضد انسانی استکبار بود. به اصطلاح مدافع حقوق بشر و در واقع غیرانسانی است. او در برابر تحریم های سرکوبگرانه و افکار شوم حامیان تروریسم، راه صلح، امنیت و قدرت را با موفقیت طی کرده و در مقابل تمامی توطئه ها و توطئه ها ایستادگی کرده است.

آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خط قرمز اقوام و طوایف است.

وی ادامه داد: سران طوایف و طوایف سیستان و بلوچستان به عنوان دستی مقتدر در دفاع از نظام اسلامی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی با تلاش مجاهدانه خود با حمایت همدلانه سایر نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی به ویژه سپاه همیشه سرافراز توانست با ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کند. موفقیت های چشمگیر در زمینه ایجاد امنیت پایدار در مرزهای جنوب شرقی کشورمان پس از سقوط دولت دست نشانده استکبار جهانی در افغانستان و بی ثباتی سیاسی در این کشور، خنثی کردن نقشه ها و توطئه ها. آنها بار دیگر ظهور دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را در ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و بسیاری از حوادث بیرونی و داخلی ثابت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز اقوام و طوایف ولایت ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شهدای راه امنیت، دلسوزی بلوچ ها، فارس ها، شیعیان و سنی های استان است که راه آن را چشمان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کور خواهد کرد.



تولید دانش بنیان که پویایی اقتصاد ایران را در دوران تحریم تحریک می کند

شاهوزی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید دانش و اشتغالزایی»، افزود: با اتحاد و همدلی و رعایت رهنمودها در راستای اجرای شعار 1401 گام بردارید. سیاست های ارتباطی معظم له در موضوعات مختلف.

وی افزود: شعار سال بر اساس اهمیت تولید شرکت های دانش بنیان و ایجاد اشتغال به عنوان نقشه راه یکساله اقتصاد و تولید داخلی با مشارکت شرکت های دانش بنیان برای حل مشکلات کشور به ویژه است. مشکلات اقتصادی و معیشتی «مردم هستند و همه باید برای تحقق این مسیر قدم جدی بردارند.

این فرقه گفت: همه باید با حفظ انسجام، صلابت و روحیه مقاومت و دفاع از اقتدار کشور و حقوق مسلم ملت در مقابل هجمه های ناجوانمردانه و زیاده خواهی های وحشیانه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایستادگی کنند. “

اعتماد به نفس و احساس عزت؛ میوه تولید ملی

«در سال‌های اخیر متأسفانه مسئولان دولت قبل نتوانسته‌اند شعار سال را اجرا کنند و نقش بسزایی در روند امور ایفا کنند. رودخانه، این روند باید ادامه پیدا کند و برای اجرای این شعار تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کارکنان باید شعار سال را دنبال کنند و برای تحقق این شعار به دنبال تامین اعتبار باشند، گفت: برای تحقق این امر نباید از نقش مردم و کمک به مردم و همچنین دانشگاهیان و نخبگان به ویژه در تولید علم غافل شد. مبتنی بر که نیاز به تخصص ویژه دارد.

شاهوزی تصریح کرد: هر میزان تولید و خودکفایی در تولید در همه حوزه ها قطعا نیاز به صادرات را کاهش می دهد و موضوع تورم کاهش می یابد و اشتغال زایی وضعیت مردم را بهبود می بخشد.

وی ادامه داد: با شکوفایی تولید، خودباوری ملی و احساس عزت در ملت افزایش می یابد و ثمرات روانی بسیاری برای جامعه ایجاد می شود. همانطور که می دانیم امروز غول رسانه ای از هر جهت در دست غرب و استکبار است، «کی می خواهد مردم را به این فکر بیاندازد که با یک جهاد تبیین و یک جهاد فرهنگی می توانیم جلوی این هجمه را بگیریم.

وی گفت: اگر بتوانیم دستاوردهای انقلاب را به درستی نشان دهیم قطعا اعتماد به نفس افزایش می یابد چرا که خودباوری مقدمه تولید است.

از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

وی تاکید کرد: ما سران ایلات و طوایف استان سیستان و بلوچستان همسو با سایر اقوام کشور به مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی این اطمینان را می دهیم که در سنگر ایجاد امنیت پایدار در مرزها خواهند بود. تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی ایران به کار گیریم.» ما در خدمت شما مردم غیور و انقلابی خواهیم بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

رونق تولید، صادرات و ارز را به دنبال دارد

وی گفت: اگر تولید کشور برای هر کالایی فارغ از ایجاد اشتغال به خودکفایی برسد، منجر به پولی‌سازی و مستقل شدن صنعت ما از کشورهای خارجی می‌شود و می‌توانیم صادرکننده باشیم، بنابراین رهبر انقلاب چند نفر هستند. به اقتصاد مقاومتی و تولید در دو سال اخیر.

به گفته این قبیله؛ البته سیستان و بلوچستان به مراتب کمتر از سایر استان های همجوار مانند یزد، کرمان، اصفهان، کاشان و غیره صنعتی است. بنابراین هرچه تولید در استان رونق داشته باشد می توانیم صنایع را با توجه به ظرفیت های معدنی و کشاورزی آن استان توسعه دهیم. شکوفا، حتی می توانیم صادرکننده خارج از کشور باشیم.

وی تاکید کرد: این منطقه از کشور به دلیل مرز آبی و خاکی با کشورهای همسایه از پتانسیل های مرزی برخوردار است که موجب رونق اشتغال در استان می شود. همسایه وارد می شود و ما به نوعی فقط مصرف کننده هستیم، اگر بتوانیم تولید را تحریک کنیم، وابستگی ما به همه حوزه های غذایی و صنعتی کاهش می یابد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید