مردم مهمترین سرمایه انقلاب هستند/ ولایت فقیه چراغ راه


ساعت: 14:11
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920760

آیت الله خاتمی در مراسم یادبود 18 آذر در قابیل;

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم سرمایه های انقلاب هستند و به یاری خداوند شما مردم هستید و تا زمانی که در صحنه هستید انقلاب باقی خواهد ماند و ولایت چراغ راه است و بر سر راه بمانید. صحنه حمایت از انقلاب و داشتن بصیرت برای دادن این انقلاب صاحب اصلی این امام است. زمان (Aj) واریز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقآیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امروز جمعه در مراسم حماسه 18 آذرماه در مصلی قاین با اشاره به اینکه حوزه های علمیه سرمایه سازندگی هر شهری است، گفت: نگاه مسئولان به حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید باشد. چشم انداز یک سرمایه عظیم باشد

به گفته وی، مردم سرمایه های انقلاب هستند و به یاری خداوند تا زمانی که مردم هستید و در صحنه هستید، انقلاب باقی می ماند و به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرده می شود.

با اشاره به اینکه از اول انقلاب تا کنون 15 قیام را پشت سر گذاشته ایم که در قیام 78 جنایات زیادی مرتکب شدند و ایشان با استکبار از آنها حمایت کردند و در حضور مردم طومار ننگین آنها در 3 تیر بسته شد و جاه طلبی ها ناکام ماند. امسال نیز خون مردم با اقدامات آنان جوشید و سربازان به عشق رهبری به میدان آمدند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه معاندین در این 8 ماه به اعتبار بین المللی نظام لطمه زدند، افزود: در قیام 88 دو جبهه تشکیل شد که یک جبهه معاندان و جبهه دیگر مردمی بودند که با جبهه اول روبرو شدند و آنها را پیروز کردند. .

به گفته وی، مردم فتنه 88 همان مردمی هستند که از سال 1357 به بعد بوده و همه دغدغه مردم این است که مرجعیتی وجود ندارد و عده ای هنوز در مورد این انقلاب خمیازه می کشند و همچنان خمیازه می کشند.

عضو شورای خبرگان رهبری افزود: شورش بنزین 2018، آشوب باند مهدی هاشمی و اغتشاشات اخیر یا اغتشاشات اخیر از دیگر اقدامات ناموفق این افراد بود و ولایت ستیزی ستون فقرات اغتشاشات است. نقطه مشترک همه شورش ها است.» در ایران و اوج انقلاب را نشان می دهند. گرفت و بدانید که تنها فرد بزرگی که می تواند کشور را جمع کند یک وکیل است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه شورشیان با هرج و مرج می خواهند محور وحدت را بشکنند، گفت: شیاطین ایران و ایرانی جماعت را به رسمیت نشناخته اند و اگر نام جماعت ایران برده شود، آن را به رسمیت نمی شناسند و شما هم مستقیم به دفاع از میهن برو.”

به گفته یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، تا زمانی که ایرانی در ایران باشد، تجزیه طلبان امید تجزیه طلبی را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه وجه مشترک دیگر فتنه ها حمایت بیگانگانی بود که برای حمایت از فتنه گران آمده بودند، ادامه داد: فتنه گران ایران سربازان آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی هستند که همگی در فتنه علیه ایران متحد شده اند.


ایجاد شبهه در شورش یکی از اهداف شورشیان است

امام جمعه موقت تهران افزود: عنصر باطل وجه اشتراک این مرغ های کثیف است که با مضامین دروغین برای غریبه ها و رسانه های آنها غذا درست می کنند.

شبهه افکنی در اغتشاشات از دیگر اهداف شورشیان است که به بهانه ها و دروغ های مختلف آن را اعتراض و ایجاد شورش می نامند و شما را هدف قرار داده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پیچ فضای مجازی در دست آمریکاست و تحت تأثیر فضای مجازی قرار نگیرید و بسیاری از افرادی که در فتنه‌ها فریب خورده‌اند تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته‌اند و بدانید که این امانت مغزی است. شورش ها در آمریکا.”


با بصیرت مردان، دشمن شکست می خورد

به گفته وی اغتشاشات سال 1401 تمام شد و خودشان گفتند که می خواستند مردم را به میدان بیاورند اما موفق نشدند و رمز شکست آنها در بصیرت شما مردم است و شکست خوردند و شکست خواهند خورد.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه ولایت چراغ راه است، گفت: در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بصیرت داشته باشید و بدانید هر جا دشمن ایستاده است، ستاد انحراف است و به هرکسی که مورد ستایش آمریکاست، مشکوک باشید.

وی افزود: انقلاب ما بیمه است و بیمه می شود و بیمه خواهد شد و معتقدیم روزی ندای سیدالشهدا(ع) و سیدالشهدا محمد رسول الله(ص) در بلندترین قله ها به گوش می رسد. جهان.” “

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین در ابتدای مراسم بزرگداشت حماسه 18 دی گفت: مردم حماسه 18 دی 88 با حضور پرشور خود کمر استکبار جهانی را شکستند و خنثی کردند. نقشه های دشمن

به گفته وی، شهرستان قاینات دارای 6 رشته تحصیلی و بیش از 500 دانشجو است و بیش از 5 هزار دانشجو در دانشگاه های بزرگمهر، علوم پزشکی، پیام نور، آزاد اسلامی و … وجود دارد و در رشته های مختلف علمی خوش درخشیده است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید