ولایت فقیه ، انقلاب اسلامی و شهیدان همواره از اولویت های شهید همدانی بوده اند

زمان: 20:34
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776196

ششمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج حسین همدانی با حضور مقامات لشکری ​​و کشوری در حوزه هنری تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس ؛ ششمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج حسین همدانی عصر امروز پنجشنبه با حضور دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، علیرضا زاکانی شهردار تهران ، سردار حسن حسن زاده حسن زاده ، سرلشکر مصطفی ایزدی و تهدیدهای جدید به ستاد خاتم الانبیاء (ص) ، سردار یزدی ، حاج محمد کوثری ، نماینده مردم تهران ، سردار نوری زاد ، معاون هماهنگ کننده NAYA و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدای مدافع حرم در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد.

سخنرانی شهردار تهران ، یادآوری همرزمان شهید همدانی ، شعرخوانی احمد بابایی و اجرای نمایش از جمله برنامه های این مراسم بود.

همچنین در این مراسم ، محمد گلیز در حالی که شهید حاج حسین همدانی سرود می خواند و سردار ذوالقدر خاطره شهید همدانی را بازگو می کرد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ضمن خوشامدگویی به مهمانان دعوت شده به این مراسم ، گفت: این مراسم با هدف حفظ یاد و خاطره شهیدی که در پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان دفاع مقدس و در جریان شورش های تکفیر در سوریه و عراق ، وی حضور فعالی از خود نشان داد و جان خود را برای دفاع از اسلام ناب مسلمان فدا کرد و یاد این مرد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: استان ، انقلاب اسلامی و شهدا همواره در اولویت های شهید همدانی بوده اند و وی از هیچ تلاشی برای دفاع از انقلاب اسلامی و میهن اسلامی و همچنین اسلام ناب مسلمان و از جوانان تا پیران دریغ نکرد. سن ، تلاش های بزرگ “در آن جهت ، روحانی این کار را انجام داد.

شایان ذکر است سرلشکر حسین همدانی ، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مشاوران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در اکتبر 1994 در حین انجام مأموریت های مشورتی در حومه حلب ترور شد. زادگاهش در نزدیک قبرش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید