حاج قاسم معتقد است پیروی از ولایت فقیه در نهایت امر خوبی است

ساعت: 18:50
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798336

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: مهمترین اصل اسلام ولایت است و به گفته حاج قاسم سلیمانی پیروی از ولایت فقیه در نهایت امر خوبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بازی دراز، مراسم عزاداری فاطمیه امروز چهارشنبه با حضور مردم مومن و نمازگزار سرپلذهاب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر حضرت احمدبن اسحاق (ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم گفت: همانقدر که در اسلام به هیچ وجه بر ولایت تاکید نشده است، اعمال فرد با این سنجیده می شود که ولایت از آن پیامبر و اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) باید با شور و نشاط برگزار شود، افزود: مهمترین اصل اسلام ولایت است و به فرموده حاج قاسم سلیمانی پیروی از ولی فقیه امری پسندیده است و در نهایت امری پسندیده است. “

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: شیعیان باید غیرت حضرت زهرا (سلام الله علیها) باشند، زندگی مردم جامعه باید زهرا باشد، ایشان اولین شهید ولایت حضرت زهرا هستند، در این محافل درس عبرت است. از ولایت مداری و پذیرش این بانوی والا مقام بگیریم.

وی ادامه داد: بر اساس احکام تدفین امروز عمل به دستورات مقام معظم رهبری به معنای پیروی از حضرت علی (ع) است. امروز ما به امام عصر دسترسی نداریم، پس باید در فقه ذوب شویم و به دستورات مقام معظم رهبری عمل کنیم.»

در این مراسم که با سخنرانی امام جمعه این شهر برگزار شد، مداح اهل بیت احسان ویسی به مرثیه سرایی و مدیحه سرایی در وصف حضرت زهرا(س) توسط بی بی دوعلم پرداخت و مداحان به نوحه سرایی در شهادت حضرت زهرا(س) پرداختند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید