ارتش متدین و انقلابی با پیروی از ولایت فقیه در اوج قدرت و صلابت است.


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833977

فرمانده مرکز آموزش پانزدهمین شهید علیرضا اشرف گنجوی کرمان:

سردار سرتیپ رحمانی گفت: امروز ارتش متدین و انقلابی ما با پیروی از ولایت فقیه و مورد توجه خاص امام عصر (عج) در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد و در بین مردم از این قبیل افراد وجود دارند. مردم. قربانی می شود و روی زمین زندگی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ دوم منصور رحمانی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به شهادت امیر سرلشکر محمد ولی کارنی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی، برخی از مسئولان و مردم کشور خواستار انحلال ارتش شدند و خواستار انحلال نظام اسلامی شدند. جمهوری.” آوریل 1979 ارتش و به ویژه نیروی زمینی با تمام لباس های خود در مراکز اصلی و میادین شهرها رژه می روند تا به همگان نشان دهند که ارتش ضامن امنیت و استقلال کشور و موجودیت آن است. لازمه بقای انقلاب اسلامی است.

فرمانده مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجوی کرمان گفت: اگر این مردان بی ادعا نبودند شاید سرنوشت جنگ فرق می کرد.

امیر رحمانی گفت: در طول این 43 سال و به نوعی در زمان صلح، ارتش و ارتش همیشه در همه جای این مرز و بوم در صحنه هستند که حوادثی از جمله سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی برای مردم عزیزمان رخ داده است. . زودتر از هرکس دیگری در محل حاضر شدند و به کمک مردم عزیزمان آمدند. نمونه هایی مانند سیل گلستان، سیل کرمان در گیرافت، زلزله سرپل ذهاب و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از خدمات جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی زمینی قهرمان است. ملتی که بر پیشانی سربازان ما حک شده است.

وی تصریح کرد: امروز ارتش متدین و انقلابی ما با پیروی از ولایت فقیه و مورد توجه خاص امام عصر (عج) در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد و در بین مردم قوی و فداکار هستند. مردم. .

امیر رحمانی ادامه داد: امروز ارتش مفتخر است که مدالی با کلمه طیبه از زبان مقام معظم رهبری بر سینه خود آویخته و همچون مرواریدی در میان دیگر ارتش های جهان بدرخشد.

فرمانده مرکز آموزشی پانزدهم شهید علیرضا اشرف گنجوی کرمان گفت: در نهایت به همگان قول می دهیم که خدمتگزاران شما در جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت، استقلال، آزادی و سربلندی کشور به کار خواهند بست. دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgx39qtak9xt4.rpra.h

دیدگاهتان را بنویسید