اهتزاز پرچم سبز رضوی در تنگه هرمز / عشق حضرت رضا (ع) جزء صلابت مدافعان ولایت است


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844149

کاروان خدا حرم مطهر رضوی سوار بر قایق های تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه تنگه فوق راهبردی هرمز به حرکت در آمدند و پرچم بارگاه و کاخ حضرت شمس الشمس علی بن موسی را به اهتزاز درآوردند. الرضا (ع) در منطقه خلیج لازو.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; کاروان زیر سایه خورشید در استان هرمزگان صبح امروز پس از حضور در جمع پرسنل و افسران یگان های نظامی و انتظامی شهرستان ابوموسی از جمله فرماندهان یگان های نیروی دریایی سپاه، نیروی دریایی، انتظامی، مرزبانی. و 3 در مسجد جامع بوموس، اسحاق داشت.

در این مراسم نیروی دریایی مستقر در اسکله قایق های موتوری نیروی دریایی سپاه به پرچم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ادای احترام کردند و سپس پرچم مطهر بارگاه تابناک و پاک حضرت رضا علیه السلام را زیارت کردند. ).

در این مراسم شمع متبرک حرم سلطان علی بن مسیة الرضا(ع) با لباس ناوگان سپاه در بین ملوانان سبز رنگ توزیع شد.

کاروان رضوی سپس سوار بر قایق های موتوری ناوگان سپاه پاسداران شد و با اهتزاز نمادین پرچم بارگاه و کاخ حضرت شمس الشمس علی بن موسی الرضا علیه السلام به سمت تنگه فوق راهبردی هرمز حرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین جواهری روحانی کاروان زیر آفتاب در استان هرمزگان در گفتگو با کارکنان ناوگان شهید دارا گفت: امروز حریم آبی جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین نقاط نظام در دریا و دریا است. امنیت آن به امنیت اقتصادی و تجاری می انجامد.»

وی افزود: تنگه هرمز مانند تنگه احد نظام اسلامی است و یک لحظه غفلت از این منطقه فوق راهبردی ممکن است به دشمنان اجازه دهد تا خیالات تند توطئه علیه ملت بزرگ ایران داشته باشند، اما ناوگان سپاه امنیت را تامین کرده است. در منطقه بدون غفلت.«و به دشمنان اجازه پرورش تخیل خام را ندادند.

روحانی کاروان زیر آفتاب استان هرمزگان گفت: بدان که امروز چشم ملت بزرگ ایران به تو دوخته شده است عزیز. پس در دل نترسید و با استواری راهی را که در آن هستید ادامه دهید.

حجت الاسلام جواهری گفت: شجاعت شما باعث شده آمریکایی ها که روزگاری شرق و غرب جهان را آزار می دادند و در همان کشور شاه و حاکمان خود را تغییر دادند اما امروز باید پاسخگوی حضور خود در آب های بین المللی و آزاد نزدیک به خاک ایران باشند. و با ترس و لرز حرکت کن و این با شجاعت تو ممکن است.

وی خاطرنشان کرد: البته عشق به حضرت رضا (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت الله علیه مایه صلابت و قدرت و اقتدار مدافعان ولایت در مرزهای آبی و خاکی میهن اسلامی هستند.

کاروان زیر آفتاب به شرکت در سایر گردان های جزیره ادامه داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید