استقرار فرماندهی نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز مایه آرامش مردم و هراس از دشمن است.


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834344

امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده ناوگان سپاه گفت: امروز ناوگان سپاه با نظارت کامل بر باند اطلاعاتی و اشرافیت در خلیج فارس، تنگه هرمز و تمامی سواحل جنوبی و شمالی، تمامی تحرکات دشمنان و بیگانگان را رصد و کنترل می کند. منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می کند، با واکنش اجباری و توبه آمیز مواجه خواهیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در راس هیئتی از مسئولان با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.


استقرار فرماندهی نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز مایه آرامش و امید مردم و هراس از دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این دیدار با استقبال از سال جدید گفت: استقرار مقتدرانه فرماندهی نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور و تنگه هرمز مایه آرامش، عزت، اقتدار و صلابت است. مردم کشورمان و برای دشمنان سرکش. مایه رعب و وحشت است که باید از زحمات جهادی خالصانه رشید و فرمانده غیور ناوگان سپاه و سایر فرماندهان و رزمندگان ناوگان سپاه تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه بندرعباس افزود: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای گام دوم انقلاب و ابلاغ شعار سال 1401 انتظار می رود ناوگان سپاه همچون گذشته برای تحقق و غنی سازی محتوای غنی و هموارسازی بدرخشد. راه انقلاب اسلامی پشتوانه قوی باشد تا به زودی شاهد تحقق این دستورات امیدوار کننده باشیم.

عبادی زاده بیان کرد: در استان هرمزگان ناوگان سپاه کارهای بزرگ و شایسته ای برای آبادانی آبادی انجام داده است و بحمدالله این حضور در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مهم اقتدار نظامی موثر است. شما نه تنها مأموریت نظامی خود را با موفقیت انجام می دهید، بلکه در حال کمک به مردم و رفع محرومیت ها هستید، مانند ساخت شهرک شهید سلیمانی در غرب استان که می تواند به عنوان الگوی موفق در سایر نقاط کشور مورد استفاده قرار گیرد. کشوری که شایسته بهترین ستایش است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تبریک و یادآوری 11 اردیبهشت 1358، سالروز تاسیس سپاه و در واقع سالگرد تصویب اساسنامه سپاه در سال 58، گفت: کشور ما مایه افتخار و عزت همه مظلومان و آزادگان جهان است که نشانه حقانیت و حقانیت این خط الهی است و شبانه روز برای موفقیت همه سپاهیان اسلام و رشد و تعالی آن دعا می کنیم. راه جهادی و انقلابی سپاه پاسداران.


ما هر گونه تهدیدی را که متوجه منابع و منافع جمهوری اسلامی می شود با پاسخی اجباری و توبه آمیز پاسخ می دهیم

سردار تنگسیری فرمانده ناوگان سپاه با بیان اینکه افزایش توان رزمی و ارتقای سطح آموزش و تقویت روحیه جهادی انقلابی رزمندگان در مقابله با مستکبران جهان بیان داشت: و با اتکال به خداوند متعال موفق به انجام ماموریت ها شده ایم.

تنگسیری افزود: امروز ناوگان سپاه با انجام باندهای شناسایی و اشرافیت کامل شناسایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و تمامی سواحل جنوبی و شمالی تمامی تحرکات دشمنان و بیگانگان را کنترل و کنترل می کند. قرآن کریم جمهوری اسلامی ما با واکنش خشونت آمیز و توبه آمیز مواجه هستیم.

وی با توجه به محتوای راهبردی و کلیدی فرمان حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) که در اوایل سال 1401 به عنوان شعار سال اعلام شد، اما آن را فرمانی می دانیم، افزود: دومین نیروی دریایی که بود. سازماندهی شده نزدیک به سه سال است که با ظرفیت نزدیک به 50 هزار نفر در قالب 14 هزار نیروی دریایی برای ارائه خدمات در دریا، کمک به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل، ایجاد اشتغال و توسعه تولید با شرکت حمایت از فعالیت ها، دانش بنیان مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، دام و مواد مخدر و تامین امنیت سواحل و آبهای سرزمینی است.

تنگسیری گفت: از دیگر اقدامات مردمی و جهادی نیروی دریایی سپاه، مبارزه جدی با قاچاق کالا و صید ترال در حمایت از تولید ملی، ایجاد بیمارستان صحرایی، توزیع معیشت، آب و برق در روستاها، ساخت و ساز بازسازی اسکله های ماهیگیری بازسازی و آسفالت راه های روستایی، لایروبی برخی اسکله ها، احداث برج های روشنایی اسکله، واگذاری قایق های صیادی برای رونق و توسعه اشتغال، احداث خانه عالم، مرکز بهداشت، مسجد، زمین ورزشی و مدرسه در مناطق کم برخوردار امدادرسانی به تخلیه مجروحان و صدها پروژه عمرانی دیگر در اختیار نیروی دریایی سپاه هرمزگان است که امسال به محض تکمیل پروژه های جدید، اطلاع رسانی لازم به مردم شریف استان هرمزگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید