در مقابل یگان های نیروی دریایی رژه نیروی دریایی، ناو موشک انداز «شهید سلیمانی» قرار دارد.


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898835

سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه از برگزاری رژه نیروی دریایی ارتش با حضور 1444 شناور مردمی و نیروهای مسلح در بندرعباس خبر داد و گفت: جلوی شناورها در رژه نیروی دریایی ارتش، ناو موشک انداز شهید سلیمانی است. اخیرا به یگان رزمی منتقل شد.نیروهای دریایی سپاه اضافه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری رژه یگان های نیروهای مسلح در بندرعباس و سواحل نیلگون خلیج فارس به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز در هفته دفاع مقدس و تجلیل از مجاهدین و رشادت های فرزندان غیور ملت ایران در آن دوران گرامی است. بر اساس تصمیم فرمانده معظم کل قوا مبنی بر برگزاری رژه 31 شهریور در بندرعباس همزمان با تهران که از سال 1395 آغاز شده است، این رژه صبح فردا (پنجشنبه) برگزار می شود. با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندرعباس و یگان‌های منتخب نیروی دریایی، هوایی، پیاده و باری نیروهای مسلح و بسیج نیروی دریایی، قدرت دریایی و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و راهبردی را به نمایش می‌گذارند. تنگه هرمز.

سردار شریف اعلام و تصریح کرد: برگزاری رژه دریایی با حضور 1444 فروند شناور سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب بسیج نیروی دریایی و یگان های منتخب نیروی دریایی ارتش، سپاه و نیروی دریایی فراجهه در جوار سواحل خلیج فارس اصلی ترین رژه است. برنامه رژه نیروهای مسلح در بندرعباس. : هدایت یگان های نیروی دریایی ارتش در رژه نیروی دریایی ارتش، ناو موشک انداز شهید سلیمانی است که اخیراً به ناو نیروی دریایی سپاه اضافه شده است.

سخنگوی سپاه همچنین گفت: همزمان با رژه شناور، هواپیماهای تیزپرواز جنگنده نیروی زمینی و نیروی هوافضای سپاه به اجرای رژه هوایی می پردازند.

سردار شریف تصریح کرد: در مراسم رژه سراسری نیروهای مسلح در بندرعباس، یگان های پیاده منتخب از مقابل جایگاه رژه رفتند. همچنین توانمندی ها و دستاوردهای حوزه نیروی دریایی در قالب رژه یگان های قابل حمل به نمایش گذاشته می شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان اعلام کرد: رژه 31 شهریور بندرعباس با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و ریاست محترم شورای اسلامی شهر جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف برگزار می شود. سخنران اصلی این مراسم

دیدگاهتان را بنویسید