جزئیات عملیات تصرف دو ناو آمریکایی/حضور نیروی دریایی ایران در رزمایش مشترک عملیاتی به زودی منتشر می شود


ساعت: 14:31
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906123

دریادار شهرام ایرانی گفت: به زودی فایل ها و تصاویر ضبط دو پهپاد آمریکایی در دریای سرخ در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، امیر دریادار شهرام ایرانی صبح امروز در همایش ملی «جهاد برای تبیین اجه با رویکرد دفاعی» در نوشهر با تاکید بر اینکه باید در کنار هم باشیم تا کار موثر واقع شود، افزود: آنچه این افراد مطرح می کنند این است که دلیل پیچیدگی مشکلات وجود داشت و دشمن ستون خانواده والدین را درگیر سوالات و مشکلات کرد و این سفره خانواده آشفته است و نیاز به کمک دارد.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد حمله و به چالش کشیدن نقطه قوت کشور یعنی ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمن نیز سعی دارد خاک ما را قطعه قطعه کند.

دریادار ایرانی با اشاره به حضور پنج ناوگروه ایرانی و وجود سه ناوگروه در دریای آزاد گفت: این حضور معنا و پیامی خواهد داشت و در این ناوگروه ها همه ایران و مردم ایران گرد هم آمده اند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوگروه های ایرانی در حال انجام ماموریت های سنگین هستند، گفت: به زودی در رزمایش های عملیاتی مشترک شرکت خواهند کرد.

وی از تشکیل تیم پنج گانه دریایی در دانشگاه دریانوردی خبر داد و گفت: تیم پنج گانه پس از نیم قرن موفق به کسب مقام دوم شد و نکته مهم این است که 12 کشور در این مسابقات شرکت کردند و کاپ اخلاق به آنها اهدا شد. تیم دریانوردی ایران

دریادار ایرانی گفت: همکاران نیروی دریایی در هر کجا که حضور دارند به اخلاق و انسان دوستانه برگرفته از آموزه های دینی توجه دارند و پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگه می دارند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به زودی فایل ها و تصاویر دستگیری دو فروند پهپاد آمریکایی در منطقه دریای سرخ در رسانه ها منتشر می شود.

مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین از دانشجویان و اساتید دانشگاه های علوم دریایی خواست برای حل مشکلات برق، پژوهشی را ساماندهی کنند.

امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی حفظ ارتباط با مناطق و پایگاه ها را از جمله توصیه ها برشمرد و گفت: همچنین هیئت علمی دانشگاه دریانوردی باید به حل مشکلات نیرو و ساماندهی تحقیقات در این زمینه توجه کند.

وی آموزش را مجموعه ای دو مرحله ای دانست و گفت: بین دانشگاه دریانوردی و دانشگاه هایی که به آموزش کلاسیک توجه می کنند تفاوت زیادی وجود دارد و دانشجویان دریانوردی در شرایط بحرانی و خاص عملکرد بسیار بهتری دارند و این به دلیل وجود علمی است. و آموزش عملی ارائه کرد.

جعفری طهرانی توانایی زندگی با دیگران را درس بزرگی از فرصت تحصیل در دانشگاه دریانوردی دانست و گفت: آموزش مهارت های ارتباطی و مدیریتی از دیگر دستاوردها است و دانش آموزان می توانند مایه روحیه قوت باشند.

معاون سابق هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده از ظرفیت جوانان برای پویایی ارتش را خواستار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز نسخه اصلی مقابله با جنگ روایت و تحریف را جهاد تبیین دانست و گفت: باید با گفت وگو سناریوهای دشمن را خنثی کنیم.

عرفان خسرویان جهاد را تعریف جنگ حقیقی اراده و اندیشه عنوان کرد و افزود: بر اساس نظام فکری ائمه اطهار انقلاب اسلامی، جهان اسلام به جهان مسلط و جهان مسلط تقسیم می شود و عناصر قدرت بر آن تأثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه در 40 سال گذشته ایران اسلامی بدون پیروی از الگوهای رایج شروع به تقویت کرد و امروز در عرصه فیزیکی در دریا، هوا و خشکی بسیار قوی شده ایم و در هوا و دریا تهدیدی برای آن محسوب می شود. نیروهای آمریکایی .ما خواهیم بود.

خسرویان با بیان اینکه آمریکایی ها در عرصه مبارزه فیزیکی با ایران سناریوی نبرد فیزیکی با ایران ندارند، گفت: نبرد اصلی با دشمن جنگ تحریف است و جهاد تبیین یک راه حل علمی برای مقابله با تحریف ها، و ما باید جامعه را از تک گویی به بیایید صحبت کنیم و گفت و گو کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور یادآور شد: باید با گفت و گو با جوانان سناریوهای دشمنان را خنثی کنیم.

وی تعداد دانشجویان فنی و حرفه ای کشور را 180 هزار نفر برشمرد و گفت: آماده گسترش همکاری های دریایی برای ترسیم نقشه راه توسعه دریایی کشور هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید